Savner min baby :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Malonde1985

Uh synes tiden går SÅ stærkt!!! Min lille dreng er bare ikke så lille mere. Han er nu 8 mdr og han vil så mange ting :-). Er sikker på han snart rejser sig op og går fra sin mor :-). Jeg vil ikke ha at tiden går så stærkt! Jeg vil, jeg vil, jeg vil.... Ha en baby mere???Kæresten vil ikke have flere børn og derfor tager det nok lidt hårdt på mig, at min lille dreng jo vokser med lynets hastighed. Jeg får nok ikke chansen igen for at opleve at få en lille bebs. Puha ligger helt og tuder nu . Ej nu skal jeg stoppe!! Jeg har fået 2 overdejlige børn og jeg elsker dem overalt på jorden! Men tanken om at jeg aldrig (jeg er kun 26) får en baby mere, gør lidt ondt. Hvorn har i andre det??? Knus en glad mor til 2, men alligevel med lidt tårer i øjnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

piadas

Ja, jeg vil også have min baby tilbage.

Igår aftes, da jeg ammede, bemærkede jeg, at det gjorde lidt ondt, når jeg ammede. Både fordi mælkeproduktionen er dalet pga. hun jo ikke bliver ammet så ofte længere, og samtidig fordi hun jo kan sutte kraftigere jo ældre hun bliver. Og så hjælper det heller ikke, hun har fået to tænder - det kan altså også mærkes selvom hun ikke bider! Så måske er den æra også snart slut, og det sidste bånd mellem hende og jeg bliver kappet.... Snart er hun helt ligeglad med mig, og jeg er bare den dumme mor, der siger hun skal lave sine lektier, ikke må lege med drenge osv. osv. Hvis du finder en stopknap, så sig lige til!

Jeg har "heldigvis" en mand, der gerne vil have et helt fodboldhold, så det er vist mig, der sætter grænsen herhjemme, så jeg er ikke helt derude, hvor du er. Men så alligevel - vi har jo 3 og skal vi have 4? Hmm, måske - måske ikke....når man kigger på det fra den vinkel, så er Ida jo også lille til at blive storesøster, synes jeg...så jeg ved ikke hvad det ender med her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.