Hej - så godt som ny.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

k&k&k&k

Hej de damer.

Det er jo nok på tide at jeg "giver mig til kende". Jeg har kun luret siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Jeg har i dag været til NF-scanning som sådan set gik godt nok, dog blev jeg sat 11 dage tilbage :-( Så baby er ikke stor nok... Men det gode er jo at vi får lov til at se vidunderet igen :-)

Glæder mig til tiden der kommer - og ikke mindst - baby der kommer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Drømme

k&k skriver:

Hej de damer.

Det er jo nok på tide at jeg "giver mig til kende". Jeg har kun luret siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Jeg har i dag været til NF-scanning som sådan set gik godt nok, dog blev jeg sat 11 dage tilbage :-( Så baby er ikke stor nok... Men det gode er jo at vi får lov til at se vidunderet igen :-)

Tillykke med det 

Anmeld

4. oktober 2011

-Sigrid-

k&k skriver:

Hej de damer.

Tillykke, og velkommen til

Vi blev også sat 11 dage tilbage (tror jeg), og dermed lov til at se hende flere gange  - men man føler sig lidt mindre gravid, og det er træls 

Anmeld

4. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke  Og velkommen til!

Anmeld

4. oktober 2011

Mira0911

Velkommen til... Og stort tillykke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.