Hej Pia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal lige høre. Hvordan står det til med Mads og nattesøvn? Det har hele tiden været op og ned med Jesse, men så gik det pludselig rigtig godt. Her i julen er det så gået rigtig meget ned. Han er blevet et hængetræ om dagen. Han skal bæres rundt og han vil sove på min mave om natten. Hvis han kommer ind til os i sengen, kravler han automatisk op på min mave og falder i søvn. Det er ret tungt, for han vejer næsten 14 kg.

Ikke at jeg ikke nyder at han gerne vil putte, men det er hårdt ikke at sove ordenligt om natten og "slæbe" rundt på ham om dagen.

Er det mon noget han bare skal i gennem?

Knus Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2008

Pia.

Hej jeanne.

Må vist heller starte med at skrive 7-9-13 ;)
Mads har altid været rigtig god til at sove. og vågner ikke særlig tit om natten, dog har han lige været syg- det var nogle lange nætter... GAAB !!!

Han sover stadig inde hos os, det ved jeg ikke om har noget at sige ??
Dog har vi lige bygget om og fået lavet et rigtig lækkert værelse til ham, men vi har ikke fået taget os sammen til at flytte ham der ind endnu, og jeg ved ikke lige hvornår det bliver (måske når vores nye soveværelse er færdigt) *ss*

Men ud over det så tror jeg bare det er en overgang med Jesse, lige nu har han nok bare brug for at have jer tæt på og lige pludselig giver han slip igen.

Håber du trods alt får sovet lidt :)

Knus Pia.

P.s Mads er også en lille basse på 14 kilo.

Anmeld

4. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja selvom det er dejligt med en puttegøj, er det lidt hårdt.

Jeg tror det kommer sig af at vi havde nogle hårde dage lige op til jul. Vi var bl.a. til noget tam-tam i Henriks firma, og der var en pige på næsten 4 år som var brutal mod ham. Skubbe, slog, låste ham inde og tog kvælertag (det så jeg gudskelov ikke, for så var forældrene taget hjem med et barn mindre >( ). Hun gjorde det samme med chefens hund og kat.

Juleaftensmorgen var han bare en slatten karklud og sov hele formiddagen. Jeg tror han var udmattet og så har han haft brug for os. Det ændre sig jo nok når hverdagen begynder igen.

Anmeld

4. januar 2008

Pia.

Hej igen...

Ej hvor lyder det voldsomt...
Grrrr... selvom man ikke må sige det, så kan man bare blive SÅ GAL:@ på andres børn, når de opføre sig sådan.... Det er sikkert ikke engang hendes egen skyld, sikkert bare hendes måde at få opmærksomhed på, og så gik det desvære bare ud over jeres lille Jesse...
Sagde forældrene ikke noget ??
Håber ikke lille Jesse er blevet alt for bange.
men det kunne da tyde på at det kunne være derfor han vender lidt rundt på det hele.

Havde I ellers en god jul og kom I godt ind i det nye år ?

Knus Pia.

Anmeld

4. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg må sige at Jesse tog det hele i stiv arm. Ingen gråd eller pyller. Det eneste tidspunkt han blev sur var da hun tog hans tog. Jeg tror også det var for opmærksomhedens skyld. Hun har en lillesøster på 6 mdr og måtte ikke komme i nærheden af hende. Jeg tror hun føler sig udenfor. Forældrene sagde ingenting. De rejste sig ikke engang da cheftens kone gav hende en skideballe for at sparke hunden.

Vi havde en pragtfuld jul. Jesse fil et trommesæt af os, og det var et mega hit. Han sad foran fjensynet og så Metallica mens han prøvede at efterligne Lars Ulrik. Det var så sjovt at se. Hvis Lars kørte en hånd gennem håret, gjorde Jesse det også osv.

Nytårsaften var et rent ædegilde og han holdt sig vågen til klokken 21. Vi sad i køkkenet og han kom ud til os når han ville have mere mad. Ellers sad han og så hhv Toget Thomas og Palle Gris. Han sov gennem alle bragene kl 12 og skulle bare have sutten ved 1 tiden.

Hvad med jer? Var det hele som det skulle være?

Og er det Mads på billedet? Hvor ser han fræk ud :D

Anmeld

4. januar 2008

Pia.

Hej....

Ja her gik det også bare super godt.
Vi havde en fantstisk jul sammen med mine forældre (dem er vi sammen med hvert år) og så var min farbror her og min mands søster og datter her også.
Vi holdte her hjemme og det var skønt. Mads tog julen rigtig flot men blev meget træt til sidst og så blev han puttet og vi gemte resten af gaverne til dagen efter, til stor glæde... første og anden juledag var vi her hjemme og hyggede, det var skønt...

Nytåret holdte vi her hjemme sammen med et par venner fra vores vej og deres to piger, en hyggelig aften med super mad og glade mennesker.

Ja det er Mads på billedet - han er også en rigtig lille frækkert, men ALTID så dejlig glad. Han snakker rigtig meget, og kan stort set sige alt, og så sker der bare noget nyt hver dag - skøn alder.

jamen så er der måske et gemt talent i den lille Jesse.... en dag kan jeg måske sige, jeg "kender" hans mor *SS*

Anmeld

5. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej igen, ja jeg er altså en spade til at skrive i weekenden. Sjovt nok er det jo der man skal mindst :P Men jeg kommer aldrig ind til puteren.

Det der med at snakke....Jesse snakker ikke helt optimalt, men jeg er ikke bekymret. Han har brugt en masse energi på det motoriske og er mere end rigeligt med der. Han spiller som sagt på trommer, og vi hande sp på besøg en dag hvor han gik amok. Hun var meget forbavset over hvor god kontrol han har over trommeskikkerne. Han er også rigtig dygtig til at tegne. Han sidder min. 1 time om dagen med en blok og en blyant (må ikke få tush eller kuglepen endnu ;) ) og laver cirkler og øver sig i at tegne navler. Navler og ører er det helt store pt. Han kan også holde rigtigt på blyanten. Det er dejligt at han kan sidde så længe med det, for så sidder jeg og læser og skriver noter på den anden side af bordet. Det betyder igen at jeg har mulighed for at læse til eksamen når han er hjemme :D

Det med at hænge.....ja i dag har det ikke været et problem for mig, for jeg har ikke kunnet bruges. Det har KUN været "armoar" (far). Så jeg har sovet til middag og hygget mig med "Rejsen over stepperne" mens de har leget med Dublo.

Nu vil jeg ind til fjerneren og se NFL 8D Der er nemlig playoffs

Fortsat god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.