Min søde mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.074 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Charlotte_82

...ihh jeg er altså bare så glad for min mand. Vi er ved at bygge værelser om og han har bare lavet s meget de sidste 2 weekender til trods for at han også har skulle arbejde en del i sidste weekend og har arbejdet over hele ugen.

Nå bare lige en ros til manden (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

A.I.G.

Det kender jeg godt.......... Jeg har lige rost min mand lige så.
Hele vores sommerhus er brudt ned indvendigt og han er igang med at genopbygge det.
Han er arbejder meget mere end fuldtid og så kaster han sig over det med grundig iver.

De skal roses de kære.

Anette

Anmeld

1. marts 2008

Charlotte_82

ja helt bestemt...så selvom de indimellem ikke er helt til at forstå så kan vi jo bestemt ikke klare os uden dem vel ;)

Anmeld

15. marts 2008

Pia.

Ja vi skal virkelig huske at fortælle vores dejlige mænd hvor meget vi sætter pris på dem...
Elsker min mand meget højt(L) og er taknemmelig for alt det han gør her hjemme....

(H) - fra Pia.

Anmeld

5. maj 2008

Tessa85

korrekt, vi ska vise vores mænd at vi er glade for det de gør for os og at vi er dem taknemmelige for hjælpen, MEN ja der kom et men, de ska også lære at rose os, så vi også ved de er glade og taknemmelige for alle de småting vi gør for dem, f.eks. rengøring, tøjvask, og madlavning, det er min kæreste ikk så god til, og jeg ville da blive rigtig glad hvis min kæreste også lod lidt mere mærke til når jeg har rendt og brugt en hel dag på at gøre rent, og vaske hans tøj og når han kommer hjem fra job så laver jeg mad til ham, mange gange så ser han de små ting jeg har glemt, og kommentere det:'( men elsker ham da rigtig højt på trods af det, og vil ikk undvære ham for noget,(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.