Sukker sukker sukker )-:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er en pige på snart 18 år. Og er gravid 23+1. Efter jeg blev gravid spiser jeg så mange søde sager! Kan sagten få kværnet 7 flødeboller i mig under no time! derefter lige ta nogle chokolade kiks, lidt popkorn og så og lige en lille pose skumbananer!! Da jeg ikke var gravid vejede jeg 64 kg Og er 170 høj det vil sige mit bmi var på 22 - 22,1  så det jo ikke lige vægten der er problemer med, og det har der heller aldrig været! Kunne også spise maaange søde sager uden at tage på? Og hvis jeg tog på skulle jeg bare gå en tur så var det jo nærmest væk igen altså? Også uden at dyrke motion hver dag. Og det har jeg heller ikke rigtig fået gjord i min graviditet. Men hvordan får jeg lagt de søde sager fra mig!! kommer altid til at spise noget sødt hver dag, og syntes faktisk det er klamt!

!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hmm 15 har kigget men ingen har svaret???

Anmeld

4. oktober 2011

Mor til Majbørn

Jeg kan heller ikke styre det. Idag spiste jeg et rundstykke med mtdjja, 2 stykker kage, en twix, en milkshake og nå ja... 2 hotdogs til frokost.
Men i dag har bestemt også været den værste mad-dag i hele min graviditet (8 +5).
Fik en bog af kæresten med sunde madvaner under graviditeten, og der er nogle nemme opskrifter i. Når jeg følger den, falder jeg slet ikke i på samme måde... Altså bortset fra i dag, hvor madpakken lå på køkkenbordet da jeg kørte hjemmefra...

Anmeld

4. oktober 2011

Mor til Majbørn

... Det skulle stå 'rundstykke med nutella'
møgmobil

Anmeld

4. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Den kender jeg godt den der! Den sidste uges tid har jeg ingen mæthedsfornemmelse haft! Og det er skide træls... For jeg kan sgu ikke finde ud af om jeg er mæt!

Jeg er så gået hen og købt noget godt rugbrød, min elskede makrel og så en masse frugt. Så når jeg går hen mod "slikskabet" tager jeg efterhånden mig selv i at sige, at det måske var bedre for bebs og mine kilo () at jeg tog mig et stykke rugbrød eller noget frugt i stedet.

Det er ikke altid den virker, men det går frem af! Og vil lige sige, jeg spiser også noget sødt HVER dag! Jeg kan ikke undgå det  Men hellere én gang dagligt end måske ti gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.