baby der står langt nede og fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

babyMark

Hej med jer skønne kvinder

Min baby står i hovedstilling - ret langt nede, og det giver tit nogle jag helt nede i skridtet, når jeg går en tur, så jeg lige må stoppe op.

Er idag 32+4 og en lille smule nervøs for at komme til at føde for tidligt. Men har ikke nogle plukkeveer, som jeg mærker.

Hvad er jeres erfaringer med en baby, der tidligt stod langt nede og hvornår I fødte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Annette A

Min stod også langt nede tidligt og kunne mærke det meget, men det betød ikke jeg fødte før tiden. Fødte præcis på terminsdatoen. 

Anmeld

5. oktober 2011

Fenja09

Vores bette pige stod også med hovedet godt i bækkenet tidligt - jeg fødte 40+1.

/Fenja

Anmeld

5. oktober 2011

MIWULA

Min søn stod med hoved meget dybt med sit hoved i noget tid inden fødselen og gik 14 dage over tid plus han måtte tages med sugekop da han ikk kunne komme ud selv. så tror ikk altid det har nogen betydning. Min jm sagde også jeg nok ikk gik over tid. heh

Anmeld

5. oktober 2011

babyMark

ih det bliver jeg godt nok glad for at høre

og det er selvfølgelig også et plus at hovedet vender den rigtige vej, så jeg ikke behøver og spekulere i vendingsforsøg! Mange tak for jeres svar!

Anmeld

5. oktober 2011

Filippa & Liva

Min piges hoved har også stået fast og dybt siden jeg var i uge 35, kunne være skønt hun kom til termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.