Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Timmner

Ja hvordan går det med jer, jeg har været sygmeldt i 2 uger nu og har virkelig ondt i rykken.. er begynt til gravid svømning  hvad med jer hvordan har i det=?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

4kløver

Her er alt ok. Har bare problemer med at mit lår brænder men ikke noget at gøre ved..
Skal scannes igen her den 31 og glæder mig om at se om han er vokset eller om han gør som sin søster ligge stille i par uger..
Han har taget fra mig så vægten siger 1kg havde håbet at tag på og gerne på røven

Har en aftale med manden at vi begynder at gøre klar efter den 10 nov hvor vi har holdt fødselsdag for sønnen.

Anmeld

6. oktober 2011

Loan

Her går det forrygende (pånær en træls hofte). Har skullet døje med så lidt at man engang imellem føler sig snydt for alle graviditetstegnene.

Og så maven, gid den snart ville komme ordenligt frem, synes den virker så lille selvom jeg ikke kan se mine tæere længere.

- Og så var vi jo til scanning igår (30+0) og fik af vide han ligger lige på grænsen af hvad normalkurven mindst skal være, men de siger han følger sin egen kurve så måske jeg har termin lidt senere end de har sat mig til.

Anmeld

7. oktober 2011

Timmner

det lyder da godt,

Anmeld

7. oktober 2011

Københavnermor

Jeg er 30+1 og er også begyndt at døje meget med ryggen.. 

Jeg er dog ikke sygemeldt endnu, håber jeg kan undgå det, men arbejder også kun deltid. 

Jeg glæder mig helt vildt til at blive mor , og selvom jeg nyder at være gravid og mærke babyen, er jeg begyndt at glæde mig til at det er overstået.. Glæder mig til at min krop bliver min igen. 

Vægten siger +10/11kg 

Anmeld

9. oktober 2011

Moms

Hej -

jeg er 31+5 i dag og har taget ca. 10 kg. på.

Jeg har stort set ikke haft graviditetsgener, men nu hvor jeg har 4 uger til jeg kan gå på barsel, begynder jeg at føle mig lidt presset. Og det værste er, at jeg ved, det kun er begyndelsen. Det bliver kun værre... :-(

Det trykker sådan i min bug . Jeg synes, det er meget ubehageligt og nu er jeg begyndt at få opstød og jeg har sværere ved at få vejret. Jeg kan ikke ligge på ryggen uden pludselig at få det somom jeg har holdt vejret. Mine fødder kan gøre så ondt at jeg ikke kan holde ud at stå eller gå - det er hælesålen. Mine bækkenled er også begyndt at gøre ondt og jeg mærker hvordan muskulaturen i bækken, lænd og balder hurtig bliver træt. Og trætheden er vendt tilbage. Jeg kan "sove til middag" flere gange om dagen hvis det er muligt .

Alt sammen påvirker mit humør og jeg bliver mere og mere irritabel og vrissen .

Jeg ved jo godt, at jeg slet ikke har gener i forhold til så mange andre, men jeg bliver meget modløs af at tænke på, at der er 4 uger til jeg kan gå på barsel og slippe for at "skulle" noget. Derimod kan jeg se frem imod 4 uger med overarbejde pga. ferie og projekter :-(

De der scanninger I snakker om, er det scanninger I selv betaler eller er det fordi der er mistanke om problemer? For jeg har da ikke hørt om andre scanninger via det offentlige end nakkefoldsscanningen og misdannelsesscanningen.

Så hermed er lidt sure opstød videregivet....

Moms

Anmeld

9. oktober 2011

Timmner

Moms skriver:

Hej -

jeg er 31+5 i dag og har taget ca. 10 kg. på.

Jeg har stort set ikke haft graviditetsgener, men nu hvor jeg har 4 uger til jeg kan gå på barsel, begynder jeg at føle mig lidt presset. Og det værste er, at jeg ved, det kun er begyndelsen. Det bliver kun værre... :-(

Det trykker sådan i min bug . Jeg synes, det er meget ubehageligt og nu er jeg begyndt at få opstød og jeg har sværere ved at få vejret. Jeg kan ikke ligge på ryggen uden pludselig at få det somom jeg har holdt vejret. Mine fødder kan gøre så ondt at jeg ikke kan holde ud at stå eller gå - det er hælesålen. Mine bækkenled er også begyndt at gøre ondt og jeg mærker hvordan muskulaturen i bækken, lænd og balder hurtig bliver træt. Og trætheden er vendt tilbage. Jeg kan "sove til middag" flere gange om dagen hvis det er muligt .

Alt sammen påvirker mit humør og jeg bliver mere og mere irritabel og vrissen .

Jeg ved jo godt, at jeg slet ikke har gener i forhold til så mange andre, men jeg bliver meget modløs af at tænke på, at der er 4 uger til jeg kan gå på barsel og slippe for at "skulle" noget. Derimod kan jeg se frem imod 4 uger med overarbejde pga. ferie og projekter :-(

De der scanninger I snakker om, er det scanninger I selv betaler eller er det fordi der er mistanke om problemer? For jeg har da ikke hørt om andre scanninger via det offentlige end nakkefoldsscanningen og misdannelsesscanningen.

Så hermed er lidt sure opstød videregivet....

Moms

jeg har det lige om dig,

har bare været sygmeldt i 2 uger nu næsten. og skal til lægen imorgen og se hvad der så skal ske

Anmeld

10. oktober 2011

Moms

Timmner skriver:

jeg har det lige om dig,

har bare været sygmeldt i 2 uger nu næsten. og skal til lægen imorgen og se hvad der så skal ske

Hvordan var det at blive sygemeldt - altså var lægen hurtig til at sygemelde dig - eller hvad var baggrunden for sygemeldingen?

Jeg synes jo ikke, jeg er helt så dårlig, at jeg skal sygemeldes, men det kunne jeg godt blive. Det værste er at jeg har lange dage (8-17) og det meste er gående og stående arbejde.

Jeg vil gerne høre, hvad du finder ud af med din læge.

God bedring.

Moms

Anmeld

10. oktober 2011

Timmner

Moms skriver:

Hvordan var det at blive sygemeldt - altså var lægen hurtig til at sygemelde dig - eller hvad var baggrunden for sygemeldingen?

Jeg synes jo ikke, jeg er helt så dårlig, at jeg skal sygemeldes, men det kunne jeg godt blive. Det værste er at jeg har lange dage (8-17) og det meste er gående og stående arbejde.

Jeg vil gerne høre, hvad du finder ud af med din læge.

God bedring.

Moms

Det er dejligt at være sygmeldt nu, Da jeg sidder i kassen i netto 8 timer om dagen, det kan godt være hårt. I starten gik jeg ned på 30 timner om ugen .. og det var fint ind til jeg fik mere ondt i rykken. så blev jeg sygmeldt og går nu til fysitaput ved ikke lige hvordan man staver til det.  og gravid svømming 2 gange om ugen.. har mange smærter i rykken og har ondt. og vil ikke have at det bliver værre.

Anmeld

10. oktober 2011

Loan

Jeg har de mange ekstra scanninger, da der er stor uvished om hvornår jeg egentligt er blevet gravid, da junior ikke følger normal kurven med at vokse.

30+0 vejede han blot 1360g og det mente det var i underkanten, men at han dog fulgte hans egen kurve.

Virkelig frusterende når man gerne vil vide hvornår man kan forvente at have den lille dreng i sin favn. Men det er derfor de følger mig så nøje for at holde ekstra øje med hans vækst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.