hvor tidligt mærkede i liv med barn nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

132319

Uge 21 (Første gang uge 26)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2011

Koen.

Jamen det lyder til at det er vidt forskelligt, så jeg må vist bare finde tålmodigheden frem

Tak for jeres svar alle sammen

Anmeld

5. oktober 2011

Sof

Jeg har mærket tidligt begge gange...

1. gang:

Bobler 14. uge

Spark hver dag fra 16.uge

Udenpå kunne det mærkes fra 18.uge og jeg fik en stor pige på 4470 ud af det.

2. gang:

Bobler 11. uge

Spark 14-15. uge

Liv hver dag fra uge 24

Udenpå kunne det mærkes i 21. uge og jeg venter en lille basse der ligger 22% under normalen, så der er ikke så meget gang i ham som der var i hans søster

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Sof skriver:

Jeg har mærket tidligt begge gange...

1. gang:

Bobler 14. uge

Spark hver dag fra 16.uge

Udenpå kunne det mærkes fra 18.uge og jeg fik en stor pige på 4470 ud af det.

2. gang:

Bobler 11. uge

Spark 14-15. uge

Liv hver dag fra uge 24

Udenpå kunne det mærkes i 21. uge og jeg venter en lille basse der ligger 22% under normalen, så der er ikke så meget gang i ham som der var i hans søster

ih det var godt nok dejlig tidligt Første gang mærkede jeg først liv i uge 20, havde foran liggende moderkager

Anmeld

5. oktober 2011

Sof

tanja. skriver:

ih det var godt nok dejlig tidligt Første gang mærkede jeg først liv i uge 20, havde foran liggende moderkager

Med Silje var jeg på ingen måde i tvivl omkring det, men med bassen var jeg meget i tvtivl. Dels fordi at jeg var bange for at tro på det da vi lige havde mistet, men også fordi at jeg synes Siljes sparkede meget mere igennem, men deres forskellige størrelser taget i betragtning og nu hvor jeg ved at han har det fint, så er jeg ikke i tvivl om at jeg mærkede ham allerede fra 11. uge af, det var bare meget forsigtigt og det er først her i 30. uge at han virkelig sparker hårdt... Han er mere en mosler end en sparker 

Anmeld

5. oktober 2011

Koen.

Sof skriver:

Med Silje var jeg på ingen måde i tvivl omkring det, men med bassen var jeg meget i tvtivl. Dels fordi at jeg var bange for at tro på det da vi lige havde mistet, men også fordi at jeg synes Siljes sparkede meget mere igennem, men deres forskellige størrelser taget i betragtning og nu hvor jeg ved at han har det fint, så er jeg ikke i tvivl om at jeg mærkede ham allerede fra 11. uge af, det var bare meget forsigtigt og det er først her i 30. uge at han virkelig sparker hårdt... Han er mere en mosler end en sparker 

Nej så kan jeg godt forstå man er lidt mere forsigtig hvis man har mistet Men dejligt han har det godt derinde

tror gerne man måske kommer til at samligne det lidt fra den første graviditet

Men ih hvor jeg glæder mig til at mærke spark igen

Anmeld

5. oktober 2011

foto på lærred

uge 19 eller 20

Fortsat rigtig god graviditet.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

dåbsinvitationer, julekort og collager på lærred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.