Nogen der har købt scanning ved scanningsjordemoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Mussen2

Jeg overvejer kraftig en Kønsscanning alm. 2d inkl evt lidt 3d/4d ca. 20 min. til kr. 700

Både for at få fastslået kønnet, selvom der ingen tvivl var at spore ved MDscanningen, men også fordi det måske er sidste gang jeg er gravid og får chancen herfor. Vi fik ikke med vores første barn.

Men er det det værd eller skal man op i en 3d scanning for at det er noget ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Truddi

Jeg har også købt en kønsscanning til d. 3/11- dog kun med 2d, da en kønsscanning jo primært er for at opdage kønnet :-) Synes selv godt at det kan betale sig med 2d- har selv valgt det fordi at det for det første er laaangt billigere, og fordi at jeg ofte synes at man kan se selve barnets form bedre med denne metode, hvor at det ikke altid er at barnet er så tydeligt i 3d, kun i visse tilfælde :-)

Anmeld

4. oktober 2011

Mussen2

Truddi skriver:

Jeg har også købt en kønsscanning til d. 3/11- dog kun med 2d, da en kønsscanning jo primært er for at opdage kønnet :-) Synes selv godt at det kan betale sig med 2d- har selv valgt det fordi at det for det første er laaangt billigere, og fordi at jeg ofte synes at man kan se selve barnets form bedre med denne metode, hvor at det ikke altid er at barnet er så tydeligt i 3d, kun i visse tilfælde :-)

Godt argument, har du prvet det før udover VF og MD?

Anmeld

4. oktober 2011

Levi&LilysMor

Vi valgte m. 3d/4d da vi synes det er mere værd og man kan se baby meget tydeligere jo... vi betale også for en sidste i uge 34 og det var virkelig alle pengene værd

Anmeld

4. oktober 2011

Zeus

Mussen2 skriver:

Jeg overvejer kraftig en Kønsscanning alm. 2d inkl evt lidt 3d/4d ca. 20 min. til kr. 700

Både for at få fastslået kønnet, selvom der ingen tvivl var at spore ved MDscanningen, men også fordi det måske er sidste gang jeg er gravid og får chancen herfor. Vi fik ikke med vores første barn.

Men er det det værd eller skal man op i en 3d scanning for at det er noget ved?

Jeg fik en 3D scanning da jeg var i 27. uge, og det var bare så fantastisk! Jeg fortrød ikke et øjeblik, at jeg havde smidt 1400 kr, for 45 min.. Det var så vildt, og min kæreste elskede det

Anmeld

4. oktober 2011

netdaddy

Vi købte 3D/4D scanninger til begge vores drenge (ca 1400 kr) og har absolut ikke fortrudt. Det var alle pengene værd, specielt for mig som far, da man jo som far godt kan stå lidt på sidelinjen under en graviditet i forhold til den følelsesmæssige tilknytningen til barnet. Så er der utroligt meget at hente ved at se hvordan barnet ser ud.

Anmeld

4. oktober 2011

Truddi

Har kun været til NF- kan bare ikke vente helt til MD med at få kønnet at vide :-P Min veninde fik lavet en 3D-scanning, og billederne var helt sikkert mere detaljerede, men mange af dem var også ret uoverskuelige grundet dette. Har hørt en masse godt om scanningsjordemoderen, der er også mange tråde herinde hvor folk udtaler sig om dem :-) Det er, modsat til nogle andre steder, en uddannet jordemoder som scanner og fortæller, og ikke bare en sygeplejerske som har taget scanningskursus  .

Anmeld

4. oktober 2011

Mussen2

Åh nu bliver jeg helt i tvivl - I hvad uge er det bedst at få lavet 3d?

Manden synes der er alt for mange penge, jeg er egentlig enig, men det er jo nu eller aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.