åhh kvalmen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

NJN

Ja, idag var så første dag hvor jeg havde kvalme hele dagen!!! 

Hvor er det ubehageligt!!! Det startede med, kun at være om aftenen, og sagtens til at holde ud, så kom det også om eftermiddagen, og imorges da jeg stop op var den der med det samme, og har været det hele dagen! 

Dog, har jeg fundet ud af i løbet af dagen, at jeg bare ikke skal nå til punktet at blive sulten, fordi lige så snart maden er i maven, aftager kvalmen igen, så det er jo dejligt! 

Men jeg frygter bare sådan for, hvor slemt det kan blive! 

Kom med jeres bedste råd, mod kvalme! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Koen.

NJN skriver:

Ja, idag var så første dag hvor jeg havde kvalme hele dagen!!! 

Hvor er det ubehageligt!!! Det startede med, kun at være om aftenen, og sagtens til at holde ud, så kom det også om eftermiddagen, og imorges da jeg stop op var den der med det samme, og har været det hele dagen! 

Dog, har jeg fundet ud af i løbet af dagen, at jeg bare ikke skal nå til punktet at blive sulten, fordi lige så snart maden er i maven, aftager kvalmen igen, så det er jo dejligt! 

Men jeg frygter bare sådan for, hvor slemt det kan blive! 

Kom med jeres bedste råd, mod kvalme! 

Jeg har virkelig haft det skidt de sidste 4 uger ca, kastet op og følt jeg aldrig overlevede

MEN så i dag havde jeg kvalme(hvilken nyhed) og har så købt sådan nogle SEABAND armbånd, havde det på maks 3-4 min så var kvalmen væk og ja har det stadig godt

Er spændt på i morgen tidlig hvor det er aller værst, for kan armbåndet fjerne den kvalme kan de klare alt

Ja det råd og så det med konstant at spise er hvis det der virker her

Anmeld

4. oktober 2011

NJN

tanja. skriver:

Jeg har virkelig haft det skidt de sidste 4 uger ca, kastet op og følt jeg aldrig overlevede

MEN så i dag havde jeg kvalme(hvilken nyhed) og har så købt sådan nogle SEABAND armbånd, havde det på maks 3-4 min så var kvalmen væk og ja har det stadig godt

Er spændt på i morgen tidlig hvor det er aller værst, for kan armbåndet fjerne den kvalme kan de klare alt

Ja det råd og så det med konstant at spise er hvis det der virker her

Hvor træls for dig! Men det lyder lækkert med det armbånd! Hvor købes de???  og pris?

den med at spise hele tiden, er jeg ved at have luret.

Anmeld

4. oktober 2011

NoName

Ristet franskbrød med smør,

grønne sun lolly is,

saftevand

Og aldrig blive sulten.

Det virkede sådan nogenlunde for mig... det tog i alt fald toppen

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

NJN skriver:

Hvor træls for dig! Men det lyder lækkert med det armbånd! Hvor købes de???  og pris?

den med at spise hele tiden, er jeg ved at have luret.

Ja det er frygteligt og med den første varede kvalmen til uge 16 så det gad jeg ikke

Købte dem i matas, kan os købes på apoteket og nettet og til den nettet sum af 124 kr

Hvis de klare morgen kvalmen er de ALLE pengene og flere til værd

Anmeld

4. oktober 2011

NJN

noname skriver:

Ristet franskbrød med smør,

grønne sun lolly is,

saftevand

Og aldrig blive sulten.

Det virkede sådan nogenlunde for mig... det tog i alt fald toppen

SUPER! Tak for det. 

Anmeld

4. oktober 2011

NJN

tanja. skriver:

Ja det er frygteligt og med den første varede kvalmen til uge 16 så det gad jeg ikke

Købte dem i matas, kan os købes på apoteket og nettet og til den nettet sum af 124 kr

Hvis de klare morgen kvalmen er de ALLE pengene og flere til værd

de lyder jo fantastiske de armbånd, sådan nogle må jeg have fat i!  og så  vi for at de også kan tage din morgen kvalme, det må du lige opdatere om.  

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

NJN skriver:

de lyder jo fantastiske de armbånd, sådan nogle må jeg have fat i!  og så  vi for at de også kan tage din morgen kvalme, det må du lige opdatere om.  

ja, og virker de ikke reklamere deres hjemmeside med at man får pengene retur så bare go for it

Hvis du ser et kæmpe glædes indlæg om kvalme i morgen ved du det er mig haha

Anmeld

4. oktober 2011

NJN

tanja. skriver:

ja, og virker de ikke reklamere deres hjemmeside med at man får pengene retur så bare go for it

Hvis du ser et kæmpe glædes indlæg om kvalme i morgen ved du det er mig haha

Det er det jeg gør! 

Super, det håber jeg på at se! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.