blodprøver hvor mange?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

hej tøsser som overskriften lyder hvor mange glas fik i taget ved blodprøven. jeg fik taget 9 idag. syntes det var meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

hej tøsser som overskriften lyder hvor mange glas fik i taget ved blodprøven. jeg fik taget 9 idag. syntes det var meget

Øhh hvor langt er du?? og er der nogen årsag til de skulle bruge så meget?

knus sandie

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

er kun 6+5 ca det sagde de ikke noget om. syntes bare det var meget, og fejler ingenting

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

er kun 6+5 ca det sagde de ikke noget om. syntes bare det var meget, og fejler ingenting

Jeg er 6+2...har fået taget BP 3 gange, men for at sikre sig mit hcg og progesteron steg, grundet tidl. aborter.

Men hver gang har det kun været et enkelt glas.

Knuus

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jelles skriver:

Jeg er 6+2...har fået taget BP 3 gange, men for at sikre sig mit hcg og progesteron steg, grundet tidl. aborter.

Men hver gang har det kun været et enkelt glas.

Knuus

lyder underligt. skal man have taget flere når man kommer længer hen da. det håber jeg ikke

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

Jeg fik taget blodprøver 7+2 og det var os de der 9-10 glas og det var fordi de både sku bruge til nakkefoldsskanningen og måle blodprocent ovs

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Jeg fik taget blodprøver 7+2 og det var os de der 9-10 glas og det var fordi de både sku bruge til nakkefoldsskanningen og måle blodprocent ovs

ok man så skal man vel ikke havde tage flere vel. for det er bestemt ikke min favorit

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

Anonym skriver:

ok man så skal man vel ikke havde tage flere vel. for det er bestemt ikke min favorit

Åh kan ikke huske det fra den første, men mener faktisk der er flere gange man får det gjordt

Anmeld

4. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg fik kun taget en gang i begge graviliteter og det var to bærer en til blodpocent og en til blodtybe

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

åhh gud nej sltså. hvornår er det blivet lavet om? for alt dt skulle jeg da ikke i gennem for 7 år siden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.