gravid...... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

sandramor

hejsa.... :-)

jeg ved ikke om nogen af jer kan huske der har været nogle ano. indlæg med en kvinde der er blevet gravid med sin ex kæreste... som i starten flippede helt ud..... men som heldigvis endte med at falde ned på jorden....... og at de nu faktisk har et godt forhold til hinanden......... jo jo.... den kvinde er mig........

jeg har idag været til NF og den gik godt... det har jeg jo ikke prøvet før..... fik en risiko der hed 1:9965 og det må jeg jo bestemt ikke klage over......og der var fuld gang i den lille spire... så nu tør jeg vidst omsider tro på det lykkes denne gang...... godt nok er omstændighederne noget anderledes end sidste gang.. da var jeg stadig kærester med barnets far....... men vi udelukker ikke at vi en dag blir kærester igen....... men ikke lige nu........
og måske blir vi slet ikke... men vi er enige om at bevare vores gode venskab for den lilles skyld
så her er et billede af min lille 6cm baby :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

GønskE

Hvor langt henne? Og tillykke ! Du Havde fortrudt det andet valg

Anmeld

4. oktober 2011

sandramor

jeg blev idag sat til at være 12+5
og mange tak

jaaaa fortrudt og fortrudt..... havde sat det i bero.... og jaaaa så nåede jeg ligesom aldrig videre

Anmeld

4. oktober 2011

GønskE

sandramor skriver:

jeg blev idag sat til at være 12+5
og mange tak

jaaaa fortrudt og fortrudt..... havde sat det i bero.... og jaaaa så nåede jeg ligesom aldrig videre

Tænkte på abort og fedt, det da godt - og skønt billede

Anmeld

4. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Anmeld

4. oktober 2011

sandramor

nååååhh hihi......

jaaaaa jeg kunne simpelhen ikke få det fjernet..... havde store overvejelser.... men i mit hoved kunne jeg ikke forsvare det.... og sys det var umenneskeligt at skulle fjerne et foster når man 2 gange før har mistet.... og ja er lykkelig for jeg valgte at beholde den lille spire

Anmeld

4. oktober 2011

Koen.

Rigtig stort tillykke

Tanja, Lærke og krøllen (10+0)

Anmeld

4. oktober 2011

Nessie

Stort tillykke

Anmeld

4. oktober 2011

sandramor

MANGE TAK

Anmeld

4. oktober 2011

Gittemor09

Tillykke  

var simpelthen så nysgerrig på hvem der dog havde oprettet indlægget, og nu fik jeg stillet min nysgerrighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.