Så er 2 scanning veloverstået... Fantastisk :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

viben

Som overskriften lyder var vi i dag til den anden scanning - hvor er vi dog heldige :-) Alting var perfekt, tigerrejen er nu officielt et foster med arme og ben der spjætter og det ligner rent faktisk en baby. Størrelsen passer perfekt med de 10+1 uger jeg er i dag, så hormonerne har fået frit løb i dag :-)

Næste gang er det NF den 24//10 og jordmoder den 1/11, men lige nu er jeg slet ikke nervøs. Er sikker på at tredje gang er lykkens gang for os :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

DinNabo

viben skriver:

Som overskriften lyder var vi i dag til den anden scanning - hvor er vi dog heldige :-) Alting var perfekt, tigerrejen er nu officielt et foster med arme og ben der spjætter og det ligner rent faktisk en baby. Størrelsen passer perfekt med de 10+1 uger jeg er i dag, så hormonerne har fået frit løb i dag :-)

Næste gang er det NF den 24//10 og jordmoder den 1/11, men lige nu er jeg slet ikke nervøs. Er sikker på at tredje gang er lykkens gang for os :-)

Fedt!Tillykke med det

Anmeld

4. oktober 2011

nattergalen

Tillykke med det

Anmeld

4. oktober 2011

sofiell89

5. oktober 2011

Jelles

viben skriver:

Ej hvor lyder et bare fantastisk

Anmeld

5. oktober 2011

viben

Tak allesammen

Hvor er det dejligt at have nogen ligesindede at dele det med.. Men hvor er det stadig uvirkeligt, glæder mig så meget til at mærke liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.