Den lille sparker - fantastisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

malenemusen

Idag er jeg 17+5 og der har bare været aktion inde i maven, den lille er gået helt amok  det er en fantastisk følelse. Det føles præcist som om der er en der banker på, jeg synes ikke det føles som bobler som mange ellers beskriver det som. Jeg har siden 16+6 kunne fornemme små bank, og det bliver bare mere og mere for hver dag der går.

Nu glæder jeg mig bare super meget til min mand også kan mærke det...

Er der andre af jer herinde der kan mærke den lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

<3

malenemusen skriver:

Idag er jeg 17+5 og der har bare været aktion inde i maven, den lille er gået helt amok  det er en fantastisk følelse. Det føles præcist som om der er en der banker på, jeg synes ikke det føles som bobler som mange ellers beskriver det som. Jeg har siden 16+6 kunne fornemme små bank, og det bliver bare mere og mere for hver dag der går.

Ja det er så skønt fantastisk følelse

Anmeld

4. oktober 2011

<3

malenemusen skriver:

Ja det er så skønt fantastisk følelse min kæreste har mærket bebs en gang og det var ja et par uger siden og tror det passer meget godt med hvor du er nu(er 19.uge i morgen) Kh kirsten

Anmeld

4. oktober 2011

HoltSchmidt

Det er en vidunderlig følelse. 

Jeg lagde mærke til en anderledes følelse end den sædvanlige rumlen d. 30/9, men blev først rigtig klar over at det er bøvsen jeg kan mærke her i går (16+6) for det bliver ikke mindre jeg kan mærke den. Det er helt vidunderligt 

Anmeld

4. oktober 2011

MisMille

Hvor FANTASTISK!! Det bliver vildt når manden også kan mærke  

Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det jeg mærker, men det er SÅ STOR og det føles helt rigtig..

Jeg er nu 17+5 og har kunne mærke den siden sidste uge.. Det er helt fantastisk  

Anmeld

5. oktober 2011

Silja&Noam

Jeg har ku mærke det siden uge 14 men er os anden gangs gravid.. Nu kan man mærke det rigtig tydeligt det skønt!! Er 17+2 idag..

Anmeld

5. oktober 2011

Øst

Det lyder super fantastisk...  

Jeg er førstegangsfødende og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er jeg kan føle... Det føles som små bobler eller som om der er noget der styger mig over maven indefra...

Men føler mig lidt dum for er ikke sikker på om det måske bare er luft i maven  er 17+4 og det er næsten lige mellem skambenet og navlen.. Kan det være babyen?? 

Anmeld

7. oktober 2011

Magic1980

Øst skriver:

Det lyder super fantastisk...  

Jeg er førstegangsfødende og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er jeg kan føle... Det føles som små bobler eller som om der er noget der styger mig over maven indefra...

Men føler mig lidt dum for er ikke sikker på om det måske bare er luft i maven  er 17+4 og det er næsten lige mellem skambenet og navlen.. Kan det være babyen?? 

Sådan har jeg det også . Tænker også tit om det mon bare er luft i maven... Synes godt nok jeg kan mærke små prik ind imellem, men jeg er ikke sikker på om det er baby eller bare det hele der giver sig.

Er 18+4 idag og førsegangs 

Anmeld

7. oktober 2011

Øst

Magic1980 skriver:

Sådan har jeg det også . Tænker også tit om det mon bare er luft i maven... Synes godt nok jeg kan mærke små prik ind imellem, men jeg er ikke sikker på om det er baby eller bare det hele der giver sig.

Er 18+4 idag og førsegangs 

Jeg spurgte inde under graviditet og nu er jeg næsten helt sikker på det er den  Så nu smiler jeg bare når det sker... Er sikker på det os er den lille du kan mærke.

He he og fik en go gang heftig mad i går.. og DET føltes anderledes ha ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.