KH-regler/ dagpenge regler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa søde kvinder
Jeg er kommet i den kedelige stilling at jeg nu går arbejdsløs og egentlig skal til at modtage dagpenge, men!
Jeg har siden 7/7-11 haft 30t/u arbejde indtil her den 30.sep. Det er desvære en uge for lidt til at kan blive 3 mdr, så nu skal min elevløn også regnes med i og jeg kommer derfor nok ikke til at modtage det der svare til den højeste kh som forsøger.
Så er det jeg vil høre jer, hvordan regner de en bil med i kh når det oprindeligt er banken der ejer den?

Overvejer nemlig lidt at modtage kh i stedet for a-kasse da jeg ikke kan leve for det lille penge beløb de kun kan udbetale!

Håber I kan hjælpe...
Knus Louise Vous

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

afrobabies

LouiseVous skriver:

Hejsa søde kvinder
Jeg er kommet i den kedelige stilling at jeg nu går arbejdsløs og egentlig skal til at modtage dagpenge, men!
Jeg har siden 7/7-11 haft 30t/u arbejde indtil her den 30.sep. Det er desvære en uge for lidt til at kan blive 3 mdr, så nu skal min elevløn også regnes med i og jeg kommer derfor nok ikke til at modtage det der svare til den højeste kh som forsøger.
Så er det jeg vil høre jer, hvordan regner de en bil med i kh når det oprindeligt er banken der ejer den?

Overvejer nemlig lidt at modtage kh i stedet for a-kasse da jeg ikke kan leve for det lille penge beløb de kun kan udbetale!

Håber I kan hjælpe...
Knus Louise Vous

Kontanthjælp, det kan man jo få, hvis man ikke har over 10000 kr, og tænker så lidt, at hvis bilen ikke økonomisk er din, så har du jo ikke for over 10000 i formue, men jeg er ikke 100% sikker....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.