Hvornår? Og Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vi har lige fundet ud af igår at jeg er gravid, 6+2 - og er ved at gå til af spænding over at skulle fortælle det til familien men jeg er bare lidt bange for at vi måske kommer til at fortælle det for tidligt. Hvornår har I, eller hvornår vil I fortælle det? Det er kun lægen, kæresten og jeg der ved noget. Og er der nogle måneder man kan fortælle dem det på, som er lidt anderledes? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Vi har lige fundet ud af igår at jeg er gravid, 6+2 - og er ved at gå til af spænding over at skulle fortælle det til familien men jeg er bare lidt bange for at vi måske kommer til at fortælle det for tidligt. Hvornår har I, eller hvornår vil I fortælle det? Det er kun lægen, kæresten og jeg der ved noget. Og er der nogle måneder man kan fortælle dem det på, som er lidt anderledes? (:

Vi fortalte de til de nærmeste med det samme. Jeg er ikke af den holdning at man skal vente til de 12 uger er overstået. I hvert fald ikke når det kommer til familien . Så jeg vil sige at du/i skal fortælle det lige når i føler for det!  Og mange gange tillykke med graviditeten

Anmeld

4. oktober 2011

twinny

vi valgte til efter NF scanning. Da vi ikk ville havde overskuet til at skulle fortælle alle, hvis der var noget galt med drengene... Også kunne de også få masser billeder fra scanningen...

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg er også bare så spændt, så det er svært at trække det ud :-)

Anmeld

4. oktober 2011

CaWi

Jeg fandt ud af at jeg var gravid da jeg var i 5+3. Er nu i 10+3

Allerede efter en uge blev jeg nød til at fortælle det til min svigerfar, som jeg arbejder sammen med, da jeg har et fysisk hårdt job, så vi måtte lige lave lidt om på arbejdsfordelingen.

Af samme grund, blev vi jo også nød til at fortælle det til min svigermor, og mine forældre fik det også at vide der.

Vi synets det var MEGET tidligt at blive nød til at fortælle det (vi tror nok først rigtig på det når vi har hørt hjertelyd) men på den anden side er det også dejligt det ikke er hemmeligt for netop dem. Nu kan vi jo spørge dem om alle de ting vi går og tænker på.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er også bare bange for at skulle miste det, så jeg tror jeg venter ihvertfald til jeg har været hos lægen om 3 uger igen. Så er der muligvis en chance for at blive bekræftet i at det hele er ok :-)

Anmeld

4. oktober 2011

Mette M

Vi fortalte det først efter nf scanningen. Vi samlede bedsteforældrene og onklerne og havde lavet et lille brev til hver familie hvori der var kopi af scanningsbillederne.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dog er mit største problem at jeg ikke kan holde maven inde længere, så har jeg smerter. Så er ret "tyk" allerede :-) men må vist lige ud og købe nogle nye bluser (:

Anmeld

4. oktober 2011

Jelles

jeg er selv 6+2 idag :-)

jeg fandt ud af det da jeg var 4+0... vi fortalte det til begge forældre par i weekenden da jeg var 6+0.... bare de to uger virkede enormt lange.... vi skal først op se hjerteblink i morgen :-D

stort tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

4. oktober 2011

Clisolka

Vi fortalte det først efter NF til andre end familien. Vi havde mistet ved en MA før, hvor alle vidste det - kæresten kunne ikke holde det hemmeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.