MASSER af tøj til salg fra str Small-Large

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.598 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Malli

Jeg har ryddet op i skabet, og fundet en del, som jeg ikke bruger, eller aldrig har brugt.

Så kig om noget skulle ha interesse, og byd gerne på tingene 

Billede 1-9: LÆKKER frakke fra vila i STR medium. ALDRIG brugt, den har kostet 900 kr, og sælges for 450 kr. Den er sildebensvævet i flotte brune nuancer, og med mange detaljer. Kraven kan knappes af og på. Den er virkelig flot, men desværre for lille!

Billede 10-15: GALLA kjole/Fest kjole i den flotteste mint grønne farve. Med mange flotte detaljer - perler på stropperne, og masser af fylde for neden. Det er en str 38, den har kostet 699 kr og prismærket er stadig i, sælges nu for 350 kr.

Billede 28-29: Sød enkel lysegul kjole, som er brugt en gang, den har bindebånd i livet, den er fr H&M og da str mangler vil jeg mene at det er en Medium.

Billede 16-17: Sort top med flagermus effekt ved ærmerne, og sølv print. ALDRIG brugt! svarer til en str M/L

Billede 18: Sød top fra Vero moda med et ærme, str 40. Aldrig brugt.

Billede 19-22: Rigtig sød fin top fra Vero moda i str 38 i petroliumsblå, Rigtig fin til cowboybukser. Brugt meget få gange.

Billede 23-25. Sød top fra Vero Moda i str Small. Med søde silke stropper, og bindebånd ved maven! 

Kom gerne med bud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Malli

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Slet ingen der er friske med et bud 

Anmeld

6. oktober 2011

Malli

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Slet ingen?? Kom gerne med Bud ...

Anmeld

6. oktober 2011

KarinaIda

Malli skriver:

Jeg har ryddet op i skabet, og fundet en del, som jeg ikke bruger, eller aldrig har brugt.

Billede 1-5: Virkelig flot jakke, fra Sarah Kelly, med mange fede funktioner, kraven kan sættes på mange forskellige måde. Den har silke inderfoer, og er dejlig varm, ærmerne er også super søde, da de ikke bare går lige ned over hånde, men poser lidt udover. STR er 40 (men tror mere den svarer til 38-40)

Billede 6-14: LÆKKER frakke fra vila i STR medium. ALDRIG brugt, den har kostet 900 kr, og sælges for 450 kr. Den er sildebensvævet i flotte brune nuancer, og med mange detaljer. Kraven kan knappes af og på. Den er virkelig flot, men desværre for lille!

Billede 15-20: GALLA kjole/Fest kjole i den flotteste mint grønne farve. Med mange flotte detaljer - perler på stropperne, og masser af fylde for neden. Det er en str 38, den har kostet 699 kr og prismærket er stadig i, sælges nu for 350 kr.

Billede 21-24: Flot sandfarvet kjole fra Vero moda med "guldfarvet" inderfoer, og sløjfe vd halsen, som kan strammes ind, så det gier en "krølle effekt! Aldrig brugt. Str L

Billede 25-26: Sort kjole med stropper der er palietter på, og v-udskæring foran og bagtil. str Medium- aldrig brugt!

Billede: 27-28: Stropløs kjole med striber fra veromada, str 40. Brugt en gang.

Billede 29-31: Flot fest/nytårskjole fra Sparkz. Str Medium. Med glimmer, og flot længde i den ene side. Den strammer godt ind og skjuler rigtig fint det man vil  

Billede 32-33: Sød enkel lysegul kjole, som er brugt en gang, den har bindebånd i livet, den er fr H&M og da str mangler vil jeg mene at det er en Medium.

Billede 34-35: Sort top med flagermus effekt ved ærmerne, og sølv print. ALDRIG brugt! svarer til en str M/L

Billede 36-37: Sød top fra Vero moda med et ærme, str 40. Aldrig brugt.

Billede 38-41: Rigtig sød fin top fra Vero moda i str 38 i petroliumsblå, Rigtig fin til cowboybukser. Brugt meget få gange.

Billede 42-44. Sød top fra Vero Moda i str Small. Med søde silke stropper, og bindebånd ved maven! 

Kom gerne med bud 

Pris for billede 21-24??

Anmeld

6. oktober 2011

132319

Byder 75 inkl. for 21-24

Anmeld

6. oktober 2011

Malli

132319 skriver:

Byder 75 inkl. for 21-24

Vi kan godt sige 75 inkl du kan sende mig en privat besked, så får du konto oplysninger

Anmeld

7. oktober 2011

Malli

Billede 21-24 er SOLGT! Byd gerne piger 

Anmeld

11. oktober 2011

Malli

BYD gerne piger, kom frisk med bud... 

Anmeld

11. oktober 2011

mizzblondie

Pris på alt det sorte undtagen den sidste sorte top. Hva vil du ha samlet for det??

Anmeld

12. oktober 2011

Piva

Malli skriver:

Billede 1-5: Virkelig flot jakke, fra Sarah Kelly, med mange fede funktioner, kraven kan sættes på mange forskellige måde. Den har silke inderfoer, og er dejlig varm, ærmerne er også super søde, da de ikke bare går lige ned over hånde, men poser lidt udover. STR er 40 (men tror mere den svarer til 38-40)

Billede 6-14: LÆKKER frakke fra vila i STR medium. ALDRIG brugt, den har kostet 900 kr, og sælges for 450 kr. Den er sildebensvævet i flotte brune nuancer, og med mange detaljer. Kraven kan knappes af og på. Den er virkelig flot, men desværre for lille!

Billede 15-20: GALLA kjole/Fest kjole i den flotteste mint grønne farve. Med mange flotte detaljer - perler på stropperne, og masser af fylde for neden. Det er en str 38, den har kostet 699 kr og prismærket er stadig i, sælges nu for 350 kr.

Billede 21-24: Flot sandfarvet kjole fra Vero moda med "guldfarvet" inderfoer, og sløjfe vd halsen, som kan strammes ind, så det gier en "krølle effekt! Aldrig brugt. Str L

Billede 25-26: Sort kjole med stropper der er palietter på, og v-udskæring foran og bagtil. str Medium- aldrig brugt!

Billede: 27-28: Stropløs kjole med striber fra veromada, str 40. Brugt en gang.

Billede 29-31: Flot fest/nytårskjole fra Sparkz. Str Medium. Med glimmer, og flot længde i den ene side. Den strammer godt ind og skjuler rigtig fint det man vil  

Billede 32-33: Sød enkel lysegul kjole, som er brugt en gang, den har bindebånd i livet, den er fr H&M og da str mangler vil jeg mene at det er en Medium.

Billede 34-35: Sort top med flagermus effekt ved ærmerne, og sølv print. ALDRIG brugt! svarer til en str M/L

Billede 36-37: Sød top fra Vero moda med et ærme, str 40. Aldrig brugt.

Billede 38-41: Rigtig sød fin top fra Vero moda i str 38 i petroliumsblå, Rigtig fin til cowboybukser. Brugt meget få gange.

Billede 42-44. Sød top fra Vero Moda i str Small. Med søde silke stropper, og bindebånd ved maven! 

Kom gerne med bud 

pris for sandfarvet kjole og tshirt med flagermusærmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.