Fik total høvl af underboen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2008

Nadi

Min kæreste modtog idag et brev fra vores underbo om at jeg i de 14 dage han har arbejdet på Sjælland har ladet Oliver skrige dagen igennem, og at jeg forskrækker ham ved at hvine ofte (hvilket jeg gør for at imitere Oliver's udbrud og han flækker af grin over det). Og at hun er irriteret over at han hamre med sit legetøj og er vågen til kl 23, hvilket han ikke er. Oliver er faktisk faldet i søvn tidliger end normalt, så han er kommet iseng ved 22 tiden den sidste uge. Jeg valgte så at gå rundt i opgangen for at høre om de var begyndt at blive irriterede over det, det overhøre hun åbenbart og kommer ud i opgangen og giver mig den helt store tur. Ja hun var 51 år og arbejdede 50 timer om ugen, og var oppe kl 4 hverdag og jeg ikke gav hende lov til at sove fordi jeg vaskede op kl 23:30. Hun kunne heller ikke forstå, hvorfor jeg skulle gå hjemme i et helt år, når hun kun gik hjemme ved hendes søn på 25 (som stadig bor hjemme) i 3 mdr. og han var jo blevet perfekt!!!! Hun betalte også min kontanthjælp og jeg ved ikke hvad hun ellers fik sagt. Jo at hun havde boet der i 8 år, så hvis der var nogen som burde flytte var det os og ikke hende. Jeg blev simpelt hen bare så gal >( over at hun kan tillade sig at sige sådan noget og så oven i købet henvende sig til Dennis, som hun synes ser rar ud, og ikke mig. Helt seriøst, hvis hun har et problem med mig så sig det da til mig istedet for at gå uden om! Jeg ved godt at jeg er en god mor og det er sgu ikke nemt at være alene om det og jeg gør mit bedste, og så får man smidt sådan en i hovedet. Det gør da lidt ondt, selvom jeg godt ved at det ikke passer at jeg har ladet ham skige hele dagen! Uh jeg havde lige brug for at komme af med det. For gider simpelthen ikke tude over det, selvom det var dét jeg havde allermest lyst til :'( Dennis frygter lidt at hun måske kan finde på at melde os til de sociale myndigheder, men det skal hun bare have lov til for jeg er overbevidst om at de ville være på vores side. Det blev da en hel roman, men jeg havde virkelig brug for at komme ud med det og hvem er bedre til at lytte til problemerne end jer (L) -Nadia ps; Lillebror overtager: Såen nogle søde unge mødre som jer brude få en anden hobby ;) Det tager jo tre dage og to timer at læse hendes historie 8D Det er jo vanvittigt! Ha det godt og hils de små :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2008

birgittemarie

Nej, hvor træls, Nadia!! Det kan jeg godt forstå, du blev ked af og vred over! Det var da ualmindeligt frækt at skrive til din kæreste i stedet for dig. Og sikke noget vrøvlesnak om hendes egen 3 måneders barsel! Hvad kommer det dig ved!
ÅH, hvor er folk kloge! Særligt gamle mødre, der har glemt alt om, hvad det vil sige at have et spædbarn. Glem hende, hun er ikke værd at bruge energi på.

Knus fra Birgitte, som er rigtig glad for at bo i et hus lige nu...

Anmeld

1. marts 2008

Loggidut

hmmmm.......hvad pokker var lige det...

jeg prøver lige fra en ende af....

hun skriver et brev til din mand?
du går rundt i opgangen og spørger om nogen har problemer med dig....?
og hun overfalder dig?
er det sådan ca det jeg skal forstå?
og nu er i bange for hun melder jer.....?

ha ha ha....sådan en so...sorry...det springer du lige op og falder hurtigt ned på¨igen...du kan ikke bruge det til en skid...du skal bare i en hurtig vending fortælle hende at de sociale mér allerrede kommer og går i jeres lejlighed...din sp ser dig jo on / off....og har hun ikke noget at sige...så er den jo god nok...lol

niks hun er bare en snerpet madamme som har set sig sur på dig...var jeg dig ville jeg gå ned...med bøjet hovede og begynde fra en ende af...stille og roligt (uden at hyle op) og spørge hende...hvad er det lige du mener jeg gør forkert?

når så hun siger...du skriger ad dit barn....så siger du til hende stille og roligt...jammen det er jeg nød til for han kan høre noget...når så hun siger han skriger til langt ud på natten...så siger du...jammen jeg har allerede forsøgt med tape for hans mund???
når så hun siger noget nyt...så svar så dumt som du kan...indtil hun fatter ironien i dine svar...for måske er du så heldig at soen selv kan høre hvor dumt det hun siger lyder...og når hun fortæller dig om hendes søde søn kan du bare spydigt fortælle hende at det måske er derfor reglerne er blevet lavet om...så der ikke kommer så dumme unge mennesker ud som hendes søn...bare gi den gas...for hun er da for dum...lol...sorry kan simpelthen ikke tage sådan en kone alvorlig!

stort rasende kram (på dine vejne altså) fra sloggi...som godt ved det kan være hårdt med dumme naboer8D

ps/hvis hun er så utilfreds...hvorfor spørger du hende så ikke lige om hvorfor hun ikke flytter?

Anmeld

1. marts 2008

linemus

Hej Nadia Ej, du får lige en kæmpekrammer herfra, for jeg har selv prøvet det! Blev beskyldt for de mærkeligste ting (tror så heller ikke hun var helt frisk i toppen). Og jeg blev så rasende og ked af det på samme tid, selvom jeg jo godt ved, at det jeg gør er rigtigt. Jeg tror desværre ikke, du kan tale hende til fornuft. Det lyder somom, hun har set sig sur på dig, og bare vil have ret. Det har jo ikke noget med noget at gøre, flere af de ting hun fyrede af. Det bedste du kan gøre, selvom det er svært, er at ignorere det, og ikke tænke over det alt for meget, når du er hjemme. Det er jo dit hjem. Ellers få kæresten til at spille hård (vores underbo var bange for min mand, så det var altid mig, der fik skæld ud'en) og sige et par alvorting til hende. Det er jo også ham hun har henvendt sig til (hvor frækt, men viser igen, at hun ikke er "normal"). Vi flyttede i hus i sommer, og det er bare så skønt kun at være os, men det første uger tog jeg mig selv i at blive nervøs eller tænke "åh nej, bare hun ikke bliver sur", når jeg var ovenpå om aftenen/natten. Tåbeligt, men det havde åbenbart påvirket mig en del. Håber du er glad igen ;) Og hun ikke bliver sur igen. Knus Line - der hader skældud og sure mennesker

Anmeld

1. marts 2008

Nadi

Tusind tak fordi du fik mig til at grine loggidut :))

Jeg er også faldt ned igen, blev bare lige så sur da jeg læste et brev til min kæreste om mig! Hva tror hun at han tror på hende og ikke mig?? Eller at han sige fy fy til mig?

Men hun har også været indlagt på den lukkede, så tror det meste af det er oppe i hendes hoved! Vi har nemlig haft andre problemer med hende før (jeg kunne fylde mange sider med at fortælle om de breve og "gaver" vi har fået af hende), men dét der satte bare lige mit pis i kog!

Jeg har ikke lys til at snakke med sådan en dum ko, men jeg spurgtehende om, hvis hun havde et problem, hvorfor hun så ikke bare flyttede, men hun svarede at nu havde hun boet der i 8 år, så hvis der var nogen som skulle flytte burde det være os.
Vi kigger godt nok på hus og den dag vi flytter skal hun også bare have at vide det IKKE er pga hende. Den sejr skal hun bare ikke have!

Uha jeg prøver virkelig at glemme hende, men det sidder alligevel i en. Men jeg går over med brevet til formanden for vores ejerforening og fortæller hende, hvad der er sket. Ved ikke rigtig hvad jeg får ud af det, men håber da at der sker et eller andet.

Anmeld

1. marts 2008

Grynt

Jeg ville fandme også blive rasende på sådan en KO >(

En ting er at "blande sig" hvis hun er bekymret og/eller har nogle spørgsmål...men så direkte til dig på en ordentlig måde. En anden ting er at skabe sig som hun har gjort!!! Det er BARE ikke i orden!!!!

At hun kun havde barsel i 3 måneder...so fuc***g what???? Hvad vil hun have du skal gøre ved det????? At du har gode barsels regler har hun da bare ondt i en hvis del af anatomien over ;) Og hvad har det med sagen at gøre???????

En tredie ting er, at hun ligesom alle andre personer, er i hendes fulde ret til at indberette dig til kommunen...det skal hun da bare gøre. Men hun får INTET ud af det!!!! Det eneste der kan ske er at de kontakter dig og får en lille snak og så er det det!!!!! Du skal overhovedet ikke være bange eller nervøs. Du er en super mor det kan selv en blind da se :)

Glem den mavesure kæl***g, hun er bare gammel og sur ;)

Tina der sender dig nogle kram (L)

Anmeld

1. marts 2008

mor til en del

Hejsa Nadia.

Sikken dog en sur kælling, skid hul i hende.

Du ved at du er en god mor, det ved kæresten også, nogle gange skulle folk altså få sig en hobby eller en hel masse børn, :Pså har de nemlig ikke tid til den slags pjat.

Op med humøret, og god weekend til jer alle 3.

Knus fra Lisbeth

Anmeld

2. marts 2008

Muffinmus

Synes fandme du skal klage over hende til jeres boligselskab. Hun er da bare komplet åndsvag at høre åp. Helt ærligt, hun hvis hun virkelig er så trær falder hun sgu da i søvn selv om at i vasker op kl 23. Det er sgu noget fis og hun brokker sig bare for at brokke sig. Fortæl det med kattemaden osv....
Hun er da helt gak den kone. Og man må vel i teorien godt lamre lidt indtil kl 22-23 i de fleste boligselskaber ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.