Hej Nadia
Ej, du får lige en kæmpekrammer herfra, for jeg har selv prøvet det! Blev beskyldt for de mærkeligste ting (tror så heller ikke hun var helt frisk i toppen). Og jeg blev så rasende og ked af det på samme tid, selvom jeg jo godt ved, at det jeg gør er rigtigt. Jeg tror desværre ikke, du kan tale hende til fornuft. Det lyder somom, hun har set sig sur på dig, og bare vil have ret. Det har jo ikke noget med noget at gøre, flere af de ting hun fyrede af.
Det bedste du kan gøre, selvom det er svært, er at ignorere det, og ikke tænke over det alt for meget, når du er hjemme. Det er jo dit hjem. Ellers få kæresten til at spille hård (vores underbo var bange for min mand, så det var altid mig, der fik skæld ud'en) og sige et par alvorting til hende. Det er jo også ham hun har henvendt sig til (hvor frækt, men viser igen, at hun ikke er "normal").
Vi flyttede i hus i sommer, og det er bare så skønt kun at være os, men det første uger tog jeg mig selv i at blive nervøs eller tænke "åh nej, bare hun ikke bliver sur", når jeg var ovenpå om aftenen/natten. Tåbeligt, men det havde åbenbart påvirket mig en del.
Håber du er glad igen ;) Og hun ikke bliver sur igen.
Knus Line - der hader skældud og sure mennesker
Anmeld