lotte-pigen skriver:
Jeg tror at jeg vil forsøge at slappe af og nyde det. Tænke positive tanker, og håbe på at det hjælper. Hvilken uge er du blevet scannet i første gang.
Jeg synes godt nok det er tidligt at jeg skal "døje" med det. Har du nogle gode tricks? Det her er min første graviditet.
Ja, det synes jeg lyder som en rigtig god idé selvom jeg godt ved det kan være svært "bare" at slappe af ... 
Jeg blev scannet da jeg var 7+ men det var en henvisning fra min egen læge da jeg slet ikke nåede at have menstruation før jeg blev gravid, så vi havde ingen anelse om hvor langt jeg var henne da jeg i sin tid testede positivt. 
Kan godt forstå du synes det er tidlig og ikke mindst træls at skulle døje med kvalme ... 
men jeg er nok den forkerte at spørge mht. gode råd omkring din kvalme for jeg led af meget voldsom og slem kvalme helt frem til uge 20 og INTET hjalp på mig. 
Lå indlagt af flere gange pga. kvalme/opkast og vægttab og kunne intet spise, prøvede alle de gode råd som skulle hjælpe mod graviditets kvalme, men intet duede her, desværre. 
Håber du slipper hurtigt af med din kvalme for det er bare møg ubehageligt at døje med. 
Anmeld