vokset for lidt ?? hjälp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

louisekanayo

Blev scannet lördag og baby var 12,4 mm sagde lägen, paa hospitalet.

blev saa scannet igen i dag 3 dage senere hos min egen gynokolog nu var baby 12,9 mm og jeg skulle väre i 7+4 ... det er 0,5 mm den er vokset paa 3 dage det er sku da alt for lidt, lägen sagde graviditeten var normal og at jeg skulle komme igen om 2 uger

kan det virkelig passe ? alle de sider jeg er inde paa staar der at fosteret ca vokser 1 mm pr dag, i denne periode da jeg kom hjem var jeg total gräde färdig for er sikker paa noget maa väre galt !! hvad siger i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

FamilenStorm

louisekanayo skriver:

Blev scannet lördag og baby var 12,4 mm sagde lägen, paa hospitalet.

blev saa scannet igen i dag 3 dage senere hos min egen gynokolog nu var baby 12,9 mm og jeg skulle väre i 7+4 ... det er 0,5 mm den er vokset paa 3 dage det er sku da alt for lidt, lägen sagde graviditeten var normal og at jeg skulle komme igen om 2 uger

kan det virkelig passe ? alle de sider jeg er inde paa staar der at fosteret ca vokser 1 mm pr dag, i denne periode da jeg kom hjem var jeg total gräde färdig for er sikker paa noget maa väre galt !! hvad siger i ??

Først lige et

Kan godt forstå du er nervøs og ked af det, men man kan læse sig til alt for meget unødig info..

Men så længe lægen/jordermoderen ikke har sat alarmklokkerne på, og der stadig er fint hjertelyd, tror jeg bare du skal slapper af og nyde den lille spire i maven...

Bøgerne er jo meget vejledende, og der skal jo være nogle der falder ud over "normalen" Så kan ske jeres lille blyp bare ikke vokser så hurtig lige nu, men tager revance senere..

Anmeld

4. oktober 2011

louisekanayo

tak det varmer med dine ord men hold op hvor er jeg bange for det er vores störste önske og har arbejdet i 13 maaneder paa at det skulle lykkedes haaber det bedste bare underligt for i sidste uge blev jeg ogsaa scannet og först var den 6,2 4 dage senere var den 8,2 og saa igen 4 dage senere lördag var den de 12,4 saa det undre mig den ikke er större nu 4 dage senere igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.