Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej tøser..Kæresten og jeg er så småt begyndt at ha sex igen efter fødslen som er 2 måneder siden.. Eller både lørdag og søndag..Men er så småt begyndt at bløde efter sex, det er sådan noget tykt flydende (ligesom efter fødslen)..Er det normalt?
Hej tøser..Kæresten og jeg er så småt begyndt at ha sex igen efter fødslen som er 2 måneder siden.. Eller både lørdag og søndag..Men er så småt begyndt at bløde efter sex, det er sådan noget tykt flydende (ligesom efter fødslen)..Er det normalt?
Jeg har ikke selv prøvet noget lignende, men det lyder da super træls. Det er sikkert bare nogle irriterede slimhinder eller sådan noget, men jeg ville nok lige have ringet til lægen og hørt hans/hendes mening. Håber, at det retter sig for dig snart
Uden at jeg vil ligge hovedet på blokken tror jeg det er fordi såret på din livmoder bare ikke er helet helt endnu, og så bliver såret provokeret af sex.
Jeg ville ikke være nervøs, medmindre det selvfølgelig er meget voldsomt og du har ondt.
Jeg vil nok lige anbefale at du får et tjek hos lægen.Men det kan selvfølgelig også være din mens KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128