Mangler gode råd/metoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

sismofutten

Hej med Jer,

Jeg har en datter på lidt over et år, som bare sover ELENDIGT og har næsten gjort det hele tiden..

Hun er begyndt at falde i søvn selv, dog med lidt brok i 5-10 min., men så vågner hun ellers bare en masse gange (6-10) hver nat, og det er bare rigtig hårdt..

Jeg synes selv jeg har prøvet en masse, men har bare lige brug for Jere bedste råd eller metode, sååå BRING IT ON og hjælp os til at blive normale mennesker igen

(Hun sover lige så dårligt om dagen, og vi har fået tjekket hendes øre, mave osv..)

Håber er der er nogen derude der kan hjæpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

sismofutten

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

4. oktober 2011

regalprime

Og det er ikk grundet sult evt??? Min pige har begyndte at vågne om natten lidt efter jeg tog flasken fra hende, nu får hun den så ihgen og sover igen en hel nat.

Ikk at det er det du skal, men måske hun ikk er mæt??

Anmeld

4. oktober 2011

Tulle28

Har du fået tjekket hendes ører hos en ørelæge? Hvis hun har væske i mellemøret presser det på og gør ondt når hun ligger ned, hvilket resulterer i at de vågner mange gange. EDIT: Så lige I har fået tjekket hendes ører, men har I fået de tjekket af en ørelæge? Alment praktiserende læger har for det meste ikke det nødvendige udstyr til at måle trykket i ørerne.

Anmeld

4. oktober 2011

Fyn

Sov igennem uden gråd af E. Pantley ! En rigtig god bog. Metoden har virket her...

Knus til dig - det er bare SÅ hårdt!

Anmeld

4. oktober 2011

sismofutten

regalprime skriver:

Og det er ikk grundet sult evt??? Min pige har begyndte at vågne om natten lidt efter jeg tog flasken fra hende, nu får hun den så ihgen og sover igen en hel nat.

Ikk at det er det du skal, men måske hun ikk er mæt??

Jeg tvivler meget på at det er på grund af sult, da hun spiser rigtig meget i løbet af dagen - også aftensmaden spiser hun i stor stil.. Men som jeg også skrev, har hun altid gjort det, også da hun fik flaske flere gange om natten..
Men det var dejligt med en kommentar - tak

Anmeld

4. oktober 2011

Molly8

sismofutten skriver:

Hej med Jer,

Jeg har en datter på lidt over et år, som bare sover ELENDIGT og har næsten gjort det hele tiden..

Hun er begyndt at falde i søvn selv, dog med lidt brok i 5-10 min., men så vågner hun ellers bare en masse gange (6-10) hver nat, og det er bare rigtig hårdt..

Jeg synes selv jeg har prøvet en masse, men har bare lige brug for Jere bedste råd eller metode, sååå BRING IT ON og hjælp os til at blive normale mennesker igen

(Hun sover lige så dårligt om dagen, og vi har fået tjekket hendes øre, mave osv..)

Håber er der er nogen derude der kan hjæpe..

Har du prøvet at svøbe hende? Altså rulle dynen helt tæt om hende i et kræmmerhus, så arme og ben ligger tæt til kroppen. Nogle børn sover bedst sådan.

Kh Molly

Anmeld

4. oktober 2011

sismofutten

Tulle28 skriver:

Har du fået tjekket hendes ører hos en ørelæge? Hvis hun har væske i mellemøret presser det på og gør ondt når hun ligger ned, hvilket resulterer i at de vågner mange gange. EDIT: Så lige I har fået tjekket hendes ører, men har I fået de tjekket af en ørelæge? Alment praktiserende læger har for det meste ikke det nødvendige udstyr til at måle trykket i ørerne.

Hej
Vi har fået tjekket ørene op til flere gange og kan sige det sådan at jeg heller ikke tror det er der problemet er, for hun har ellers ikke noget problem med at lægge ned..

Anmeld

4. oktober 2011

sismofutten

Fyn skriver:

Sov igennem uden gråd af E. Pantley ! En rigtig god bog. Metoden har virket her...

Knus til dig - det er bare SÅ hårdt!

Jo tak, den har vi prøvet og det virkede også til at lære hende at falde i søvn selv om aftenen, men det virker ikke til når hun vågner om natten

Anmeld

4. oktober 2011

sismofutten

Molly8 skriver:

Har du prøvet at svøbe hende? Altså rulle dynen helt tæt om hende i et kræmmerhus, så arme og ben ligger tæt til kroppen. Nogle børn sover bedst sådan.

Kh Molly

Nææ, det har jeg faktisk ikke - eller, dvs. at det gjorde jeg da hun var spæd, men har godt nok ikke prøvet det efter hun er begyndt at mosle rundt - hmm, har godt nok haft en kugledyne på et tidspunkt, men den sparkede hun bare af og har nu valgt bar at lægge dynen over hende, og så kan hun gøre med den som hun vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.