Varmvandsbassinet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej :-) Jeg har nogle smerter i lenden, er kun 6+2, men mit spørgsmål er om jeg må tage i varmvandsbassinet i svømmehallen, for at lindrer smerterne. Har nemlig læst at gravide helst ikke må tage for varme bade i længere tid osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Maja88

det må du gerne...

man bruger også varmtvand bassin til gravidsvømning.. du må også gerne gå i boblebad, bare du ikke gør det i flere timer, flere gange om dagen

Anmeld

4. oktober 2011

AndreasMor84

Det må du gerne. Dog skal du lytte til din krop og gå op, hvis du bliver dårlig.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, ved godt de bruger de varme bassiner til graviditetssvømning osv, men havde bare forstået på det jeg læste at det var i den tidlige graviditet det ikke var smart. Men det er jeg glad for :-) så er der en smule behandling til mig :bTak

Anmeld

4. oktober 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hej :-) Jeg har nogle smerter i lenden, er kun 6+2, men mit spørgsmål er om jeg må tage i varmvandsbassinet i svømmehallen, for at lindrer smerterne. Har nemlig læst at gravide helst ikke må tage for varme bade i længere tid osv?

Det må du gerne og jeg vil varmt (hehe) anbefale dig det - jeg har selv meget ondt i lænden og ryggen og er begyndt til graviditetstræning i varmt vand - det er såååå skønt 

Vandet har en perfekt temperatur (mener det er 34 grader) og er slet ikke "for varmt" for en gravid.

Gør det 

Anmeld

4. oktober 2011

Tullemuzz

Jeg tager heletiden varme bade for at lindre mine bækkensmerter, har ikke hørt at man ikke må bade i varmt vand så tror nok det er en and det eneste jeg savner er et karbad og bare ligge i i en stund men det er svært i og have i en lille lejlighed og kender desværrer ikke nogen der har det

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Det lyder perfekt! Det er jeg super glad for! Så vil jeg allerede imorgen tage derhen, og lindrer smerterne lidt :-) Apropos smerter Wimmie, har du haft det gennem hele din graviditet? For jeg er en smule bange for de smerter jeg har i lænden og dem foran omkring æggestokkene, er et dårligt tegn?

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vi har desværre heller ikke karbad eller spa, men vi har stor svømmehal på den anden side af vejen - det vil jeg benytte mig af :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.