Vidste ikke om jeg skulle tro på det eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste tre uger, haft ret ondt i lenden- hver gang jeg sætter mig ned, regnede med det var fordi jeg har brugt min hullahopring for meget. Så jeg har ikke brugt den i 14 dage nu, men smerterne forsvandt ikke. Igår gik jeg til lægen, og fik taget en urinprøve - så var jeg pludselig i 6. Uge :'D Blev lykkeligt overrasket!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mit spørgsmål ang. Dette emne - var om man må tage i varmvandsbassinet i svømmehallen? Læste nemlig engang at når man var gravid måtte man ikke tage alt for lange varme bade osv? :/ tænker bare lidt, at det måske ville hjælpe på mine smerter i ryggen?

Anmeld

4. oktober 2011

DinNabo

Anonym skriver:

Jeg har de sidste tre uger, haft ret ondt i lenden- hver gang jeg sætter mig ned, regnede med det var fordi jeg har brugt min hullahopring for meget. Så jeg har ikke brugt den i 14 dage nu, men smerterne forsvandt ikke. Igår gik jeg til lægen, og fik taget en urinprøve - så var jeg pludselig i 6. Uge :'D Blev lykkeligt overrasket!!

Tillykke. Altså ikke med smerterne men med graviditeten

Ved ikke om man må tage i varmtvandsbassin...

Anmeld

4. oktober 2011

IsaMilla

Tillykke

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak

Anmeld

4. oktober 2011

viben

Det håber jeg da at man må eftersom at jeg har gjort det 2 gange hver uge siden jeg testede positiv... og det er faktisk 6 uger siden nu!  

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har også kun fået go' for det :-) så starter med det fra imorgen!

Anmeld

5. oktober 2011

Kruse90

stort tillykke
Hvornår kommer du frem hehe så vi kan se hvem du er?

Anmeld

5. oktober 2011

Jelles

Anonym skriver:

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.