dejlig besøg hos JM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

tioyv

har lige været ved JM, dejligt besøg, hun var skide sød og JM-studerende også.  vi sad bare og snakkede og hun fortalte om alt muligt.

var lidt bange for og få en "sur" JM der kun skulle kommentere min overvægt, ved jo ligesom godt selv jeg er overvægtig, og passer også på, og har heller ikk taget så meget som et gram på er 16+2 i dag, men hun pegede slet ikk finger af det, vi snakkede bare om jeg skulle passe på, og at det var flot jeg ikk havde taget på..

og så spurgte hun om de skulle prøve og se om de kunne høre hjertelyd, men de ikk kunne love at de kunne finde den.. men det kunne de og alt var helt fint...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Øst

tioyv skriver:

har lige været ved JM, dejligt besøg, hun var skide sød og JM-studerende også.  vi sad bare og snakkede og hun fortalte om alt muligt.

var lidt bange for og få en "sur" JM der kun skulle kommentere min overvægt, ved jo ligesom godt selv jeg er overvægtig, og passer også på, og har heller ikk taget så meget som et gram på er 16+2 i dag, men hun pegede slet ikk finger af det, vi snakkede bare om jeg skulle passe på, og at det var flot jeg ikk havde taget på..

og så spurgte hun om de skulle prøve og se om de kunne høre hjertelyd, men de ikk kunne love at de kunne finde den.. men det kunne de og alt var helt fint...

Ej hvor lyder det skønt  Hvor er det godt du har fået en JM du kan li...

Og er lidt misundelig på at du fik hørt den lilles hjerte...

Glæder mig rigtig meget til at få chancen for det. Er det ik bare det skønneste at høre??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.