hej piger, håber at i kan hjælpe mig.
min mand og jeg har været sammen i 13 år og vi har altid haft et dårligt sexliv.
vi har en datter på 3 år.
vi har haft en lang alvor snak sammen omkring vores sexliv, og vi fik åbnet op for nogen ting, hva vi hver især ønsker fra hinanden.
og jeg foreslog at vi udover kunne finde inspiration til vores sexliv i en sexshop, og det var han helt tændt på.
jeg gik i sexshoppen alene og fandt nogle ting da jeg syntes at det var meget grænseoverskridende at have ham med første gang.
jeg fik købt nogle ting, og fik det præsenteret for ham, han blev sur fordi jeg havde købt det alene, men forklaret ham hvorfor, og siger så at næste gang kunne han komme med.
vi havde så sex og vi brugte det her legetøj og det var dejligt, og da vi var færdig, vil jeg jo så gerne vide hva han syntes.
han siger så at det fik han intet ud af, der var meget mere arbejde for ham, og han blev ikke tilfredsstillet.....
jeg blev rigtig ked af det og sur og siger nu har jeg købt det her, for det ville du gerne.
jamen så vidste han ik hva han ville......
altså han fik ik noget ud af det!!!
Jeg synes aldrig han er tændt......
hva skal jeg gøre!?
vi har så sjældent sex der kan gå måneder, derfor vi ville prøve at gøre noget ved det.....
skal jeg hive ham med i sexshoppen så må han finde hva han lyster....
jeg er mega tilfreds med de ting jeg købte 
han er totalt fraværende under vores sex.....
hilsen en der er på bar bund....
HJÆLP.............