hmmmm ja øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. oktober 2011

maria1988

jeg er uge 23+3 nu og jeg syns tiden går mega langsom.

syns ikke min mave ænder sig mere jeg er lige så stor som jeg var da jeg var i 3månde og er lidt flov over at vise maven frem den hænger sådan er det normalt

nogen det har et godt råd så tiden ikke følses så lang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Carl-Emil's mor

maria1988 skriver:

jeg er uge 23+3 nu og jeg syns tiden går mega langsom.

syns ikke min mave ænder sig mere jeg er lige så stor som jeg var da jeg var i 3månde og er lidt flov over at vise maven frem den hænger sådan er det normalt

nogen det har et godt råd så tiden ikke følses så lang  

Det her er min fra 25+2 så den "hænger" også lidt.. tror det er helt normalt ??  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2011

maria1988

ja det er det men ja men hænger også men jeg håber den snart kommer til at sidde pænt igen hehe

Anmeld

6. oktober 2011

-Sigrid-

Min mave er først blevet gravid-stor her de sidste par uger?  Før det "hang" det også bare... Hvis det er nogen trøst så kommer det jo - og det der tip til hvordan tiden går hurtigere, det modtager jeg gerne!

Anmeld

6. oktober 2011

TbCp

Lige pludselig tager den fart! Bare vent

Og tiden... hmm ja... nogle dage synes jeg den flyver afsted! Andre dage snegler den sig afsted.... f.eks. i dag hvor nogle af vores bekendte er blevet forældre til en lille pige, der synes jeg bare der er laaaaang tid til januar

Anmeld

7. oktober 2011

maria1988

jamen det er ike fordi at jeg ie kan se jeg er gravid men de ander har svært ved at se det hvis de ike lige ved det 

men ja jeg håber den holder op med at hænge men jeg er jo også på en måde lidt ligeglad med det bare jeg ved at lille Noah har det godt der inde det er det vigste for mig

men jeg vil heller ikke blive så stor igen fordi at jeg syns det er hårdt og skulle gå nu hehe

hvordan er de råd til at tiden kan gå hurtiger.. og ja jeg syns også der er meget lang tid til jeg skal have lille manden hehe

men jeg var på syghuset i går og der fi jeg af vide at jeg skulle pakke tasen 1½ månde før jeg sulle føde fordi at min mir mormor og hendes mor har født for tidligt så jeg har også meget stor chance for at føde for tideligt

og det ville da un være dejligt hvis han så også har det godt når han så kommer ud

Anmeld

7. oktober 2011

TbCp

maria1988 skriver:

jamen det er ike fordi at jeg ie kan se jeg er gravid men de ander har svært ved at se det hvis de ike lige ved det 

men ja jeg håber den holder op med at hænge men jeg er jo også på en måde lidt ligeglad med det bare jeg ved at lille Noah har det godt der inde det er det vigste for mig

men jeg vil heller ikke blive så stor igen fordi at jeg syns det er hårdt og skulle gå nu hehe

hvordan er de råd til at tiden kan gå hurtiger.. og ja jeg syns også der er meget lang tid til jeg skal have lille manden hehe

men jeg var på syghuset i går og der fi jeg af vide at jeg skulle pakke tasen 1½ månde før jeg sulle føde fordi at min mir mormor og hendes mor har født for tidligt så jeg har også meget stor chance for at føde for tideligt

og det ville da un være dejligt hvis han så også har det godt når han så kommer ud

Var det en læge på sygehuset der sagde at du kunne risikere at føde for tidligt?
Har nemlig hørt at de ikke kan bevise at det er sandt, altså at det skulle være arveligt...
I sidste ende er det jo bedst at den lille bliver derinde alle 40 uger, så han/hun er helt klar til at komme til verden...

Siger hende der fødte 5 uger for tidligt sidst og HÅBER at det ikke sker igen, for det var absolut ikke sjovt!!!

Anmeld

9. oktober 2011

maria1988

ja det var lægen inde på sygehuset der sagde det til mig

men jeg håber ikke jeg føder alt for tidligt jo hehe men jeg er selv født 3uger for tidligt så og jeg klare mig da meget fint hehe

Anmeld

9. oktober 2011

TbCp

maria1988 skriver:

ja det var lægen inde på sygehuset der sagde det til mig

men jeg håber ikke jeg føder alt for tidligt jo hehe men jeg er selv født 3uger for tidligt så og jeg klare mig da meget fint hehe

Det var da underligt...

3 uger før tid er jo heldigvis også indenfor termin... fra uge 37-42 er det jo okayat den lille kommer ud Selvom jeg nu stadig vil holde på at de 40 uger er bedst, men det kan man jo ikke selv styre

Anmeld

10. oktober 2011

maria1988

ja men jeg håber ikke kan kommer før han skal så jeg er sikker på han er klar til at komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.