homemade maleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. oktober 2011

Moster Lagkage

1000Ben skriver:

Gud det er jo vildt fristende. Skal dog lige høre manden når han kommer hjem, han plejer ikke at være så meget til de vilde farver, MEN jeg er sikker på at jeg kan forhandle mig frem til noget, he he... Hvad skal du så have for det?

Knus

1000Ben

jeg tænker måske 300. ellers så giv et bud på hvad du vil give, så finder vi nok ud af noget.

den er forresten 100*120 og dybden er på 5 cm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Laulund87

Det er virkelig fedt!

Synes du er rigtig fair med priser! Synes det er skammeligt at nogle forlanger flere tusinde kroner for hjemmemalede billeder

Anmeld

10. oktober 2011

Moster Lagkage

Laulund87 skriver:

Det er virkelig fedt!

Synes du er rigtig fair med priser! Synes det er skammeligt at nogle forlanger flere tusinde kroner for hjemmemalede billeder

ja man må erkende når man ikke har et navn som poul pave eller lig så skal man være glad bare der er noget der vil have ens hobby hængende. så så længe man kan kan få så materialerne er dækket, så er det en succes.

Anmeld

10. oktober 2011

Laulund87

Moster Lagkage skriver:

ja man må erkende når man ikke har et navn som poul pave eller lig så skal man være glad bare der er noget der vil have ens hobby hængende. så så længe man kan kan få så materialerne er dækket, så er det en succes.

Anmeld

10. oktober 2011

Moster Lagkage

1000Ben skriver:

Gud det er jo vildt fristende. Skal dog lige høre manden når han kommer hjem, han plejer ikke at være så meget til de vilde farver, MEN jeg er sikker på at jeg kan forhandle mig frem til noget, he he... Hvad skal du så have for det?

Knus

1000Ben

jeg hopper i seng, du skriver bare hvis det er noget for jer. godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.