Jeg er træt og nedtrykt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes godt nok ikke at jeg er på toppen disse dage..jeg er gået over min termin men det regnede jeg også med. det er ok og jeg er ikke så utålmodig lige nu fordi jeg egentlig ikke kan forholde mig til at der faktisk er et menneske derinde..

men alligevel er ventetiden hård. og jeg ryger mere og mere ind i mig selv og ned ad bakke med humøret. jeg kan ikke få dagene til at gå. de flyder ind i hinanden og føles uendelig lange med alle de timer jeg skal udfylde med nytteløse aktiviteter... jeg har ikke rigtig nogen omgangskreds så det med en masse aftaler kan jeg ikke.. jeg kan ikke holde ud at forlade hjemmet andet end at gå en lille tur på 10-15 fordi jeg har så mange smerter i bækkenet..

så dagene går bare. i sneglefart. jeg har en fantastisk kæreste men han kommer meget sent hjem grundet job, og vi går tidligt i seng fordi han skal mega tidligt op. så jeg er bare alene og venter.. og venter..

jeg er bange for at få en depression igen fordi jeg kan mærke jeg er i samme sindstilstand som jeg var dengang. jeg føler mig så tom og blank og trist at jeg ikke en gang kan overskue alle de småprojekter jeg kunne gi mig ud i.. det virker uoverskueligt bare at skrive min fødselsplan om, fordi den skal rettes.. selvom det egentlig kun tager 2 minutter eller sådan noget. bare et eksempel.

der kan ikke være med i fryseren for den har jeg fyldt op. her kan ikk blive renere.. gør rent igen og igen...

men magter bare ikke mere. er langt nede i et hul lige nu, og jeg gider knap nok at tale med folk. føler mig egoistisk, for jeg orker dte kun hvis vi skal tale om mig. men det er bare fordi jeg ikke kan rumme andre og andres problemstillinger lige nu, så derfor ender jeg med at svigte de 1-2 venner jeg rent faktisk har, fordi jeg simpelthen ikk har energien til at rumme deres ting...

hvad skal jeg gøre? ingen behøver at sige at jeg kommer til at saaaavne den her tid og jeg skal nyde det og sove og slappe af indtil jeg ikk kan mere. det får mig ikke til at nyde det her helvede, det her hul og den her trivielle hverdag mere.. hvis jeg kunne rende rundt og lave ting jeg elsker så jo, men det kan jeg ikke...

måtte lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Wimmie

Har desværre ikke så mange gode råd udover at du skal tænke på at det snart er slut med ventetiden...det er jo et spørgsmål om dage og ikke uger eller måneder 

Jeg kender udemærket dét med at være rastløs, men prøv at læse lidt, se nogle gode film eller serier og tænk på at du snart står med din baby i armene; det sker ganske snart - så meget ved du jo 

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Har desværre ikke så mange gode råd udover at du skal tænke på at det snart er slut med ventetiden...det er jo et spørgsmål om dage og ikke uger eller måneder 

Jeg kender udemærket dét med at være rastløs, men prøv at læse lidt, se nogle gode film eller serier og tænk på at du snart står med din baby i armene; det sker ganske snart - så meget ved du jo 

Det er rigtig nok... synes bare ikke jeg kan koncentrere mig! er ellers i gang med en god bog, men der går bare ikke 5 minutter, så orker jeg ikke alligevel. det samme med film og serier, jeg mister interessen på nul komma 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.