Tremmeseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. oktober 2011

Vidunderligeunger

Moster Lagkage skriver:

jeg vender tilbage allerede nu. kom til at tænke at jeg jo stadig skal bruge madrassen til weekendsengen. så du kan sagtens få den uden madras.

haha fedt nok.. hva siger du så med prisen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Moster Lagkage

MAJ*MOR skriver:

haha fedt nok.. hva siger du så med prisen ?

jamen jeg tænker lidt 300, men du kan også sige hvad du syntes er rimeligt. har du selv mulighed for at hente.?

Anmeld

17. oktober 2011

Vidunderligeunger

Moster Lagkage skriver:

jamen jeg tænker lidt 300, men du kan også sige hvad du syntes er rimeligt. har du selv mulighed for at hente.?

ja, hvis dit postnummer er opdateret på din profil, så har jeg... du har vel ikke et par ekstra billeder af den?

Anmeld

17. oktober 2011

Moster Lagkage

MAJ*MOR skriver:

ja, hvis dit postnummer er opdateret på din profil, så har jeg... du har vel ikke et par ekstra billeder af den?

det er de billeder jeg har. hvad er det du gerne vil se? for så kan jeg da evt tage nogle flere.

Anmeld

17. oktober 2011

Vidunderligeunger

Moster Lagkage skriver:

det er de billeder jeg har. hvad er det du gerne vil se? for så kan jeg da evt tage nogle flere.

sådan lidt nærbilleder af, hvilken stand den er i

Anmeld

17. oktober 2011

Moster Lagkage

MAJ*MOR skriver:

sådan lidt nærbilleder af, hvilken stand den er i

hvis du trykker på billedet med musen, så bliver billedet større, kan være det hjælper lidt. jeg kan sige den ikke har grimme skrammer.

Anmeld

17. oktober 2011

Vidunderligeunger

Moster Lagkage skriver:

hvis du trykker på billedet med musen, så bliver billedet større, kan være det hjælper lidt. jeg kan sige den ikke har grimme skrammer.

250 og vi henter den imorgen

Anmeld

18. oktober 2011

Moster Lagkage

MAJ*MOR skriver:

250 og vi henter den imorgen

hvad tid?

Anmeld

19. oktober 2011

Vidunderligeunger

Moster Lagkage skriver:

hvad tid?

hehe, vi var kørt da du skrev tilbage men vi kan komme imorgen også... hvis altså prisen er de 250

Anmeld

19. oktober 2011

Moster Lagkage

MAJ*MOR skriver:

hehe, vi var kørt da du skrev tilbage men vi kan komme imorgen også... hvis altså prisen er de 250

ej det må du virkelig undskylde. vi har pt ret meget netproblemer. men ja skriv lige hvornår i kommer. vi er ikke hjemme lørdag. men er ellers rimelig flexible. og ja du kan godt få den til 250.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.