Hej piger.
Ja som overskriften siger så har jeg en hysterisk baby, i hvert fald så meget som han kan være af sin alder. Xander bliver lige straks 4 måneder.
Han er laaaaaangt om længe begyndt at sove godt om dagen, og sover også fint om natten, men her de sidste par dage er han begyndt at blive total hysterisk om aftenen når han skal puttes. Han bliver puttet kl 20, hvor han er mæt, har fået en tør ble, har fået nattøj på og er træt, ikke overtræt, men træt nok til at falde i søvn. Lige så snart jeg ligger ham begynder han at skrige som en stykket gris. Tager jeg ham op igen ligger han bare og griner til mig. Føler jeg har prøvet ALT. Har prøvet at svøbe ham, snakke stille til ham, synge for ham, ae ham, ja alt hvad jeg kan komme på af gode ideer. Og lige lidt hjælper det!!!

Hvis ikke jeg tager ham op ligger han og græder sådan til kl er 21 ca, tager jeg ham op, bliver han overtræt og begynder først at græde og så tager det op til 1½ time at putte ham.
Hvad i alverden gør jeg forkert?! Nogen der har nogle gode råd? Er (næsten) villig til at prøve alt. HJÆLP.
en mor der er ved at hive hårene af hovedet omkring puttetid!
Anmeld