Har i 2½-3 mdr rendt rundt med et meget dårligt knæ, og har i 3 uger ventet på at komme til privatpraktiserende ortopæd .. Var godt nervøs hva han ville sige til mit ben, men det svar han gav mig, det havde jeg sku ikk forventet !!
Kommer derop og kommer ind og så spørger han hva jeg har på benet, og siger at det er en skinne (hvilket han egentlig måtte vide eftersom han er ortopæd?
) Han spørger hvem der har givet mig den på, og siger mig selv, da den er det eneste der kan få mig til at gå normalt .. Han spørger hvor jeg har den fra og siger at jeg fik den på sygehuset i SOMMERS (slut Juli, start August) Han sidder lidt og læser mine papirer ..
Pludselig kommer det fra ham "Der står ikke noget i dine papirer om at du har skinne på, og da du siger den er fra sygehuset er det dem der ska undersøge det."
Ahvad ?! .. Han sidder simpelthen og fortæller mig at han ikk kan undersøge mig fordi jeg har en skinne på .. ?! Der brød min verden sammen .. Render i et dagligt smertehelvede og han vil ikke en gang kigge på mit knæ ..
Gik ned til egen læge da jeg kom hjem og fik en tid senere på dagen, og der er nu sendt en henvisning til offentligt .. (hvilket jeg kunne have fået for 3 uger siden!)
Min egen læge blev MEGET overrasket over han ikk en gang havde kigget på mit ben .. Hun tjekkede det lige så hun vidste hva hun skulle skrive i henvisningen, og fik faktisk den besked at mit knæ knager ekstremt meget, og at min hofte er ret meget forskudt (hvilket jeg fik at vide a kiropraktor sidste år)
Skulle bare lige ud med mine frustrationer .. Er sku helt ved siden a mig selv idag . 

(undskylder hvis det blev rodet)
Anmeld