Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hey tøser!

Jeg har lige opdaget noget højst besyndeligt. Tidligere på dagen da jeg lå på ryggen udstrakt i min seng, lod jeg hånden køre over maven/skambenet- mindsandten om ikke jeg kunne mærke en form for "hård kugle" stritte op helt nede i venstre side ved skambenet! Prøvede at suge maven ind, og den hårde "kugle" blev der altså- den er ca på størrelse med et æble tror jeg.

Blev helt henrykt og forundret over det- kan det passe at det er min voksende livmoder som er begyndt at titte frem? Andre som har prøvet noget lignende i omkring 12. uge? 

Mange hilsner herfra! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Anyone? 

Anmeld

3. oktober 2011

VNB

ja det prøvede jeg også da jeg var gravid med min dreng. (omkring uge 12 første gang) 

jeg spurgte min jordemoder om det da vi kom der i uge 14 og hun sagde at det ER livmoderen man kan mærke 

jeg synes det var vildt sjovt, og hver gang jeg lå ned mærkede jeg hele tiden på den lille hårde "bold" 

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hihi okay, så går jeg også ud fra at det er den som jeg kan mærke Og ja, det er sjovt at man pludselig ikke ikke selv kan trække maven helt ind mere, er også fascineret af at mærke den hver gang jeg ligger ned- men skønt at man så småt kan begynde at mærke graviditeten udover kvalmen o.l. i begyndelsen  Tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.