Tør hovedbund :( hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

jeg får tør hovedbund hele tiden. intet kan jeg tåle. udover anglemarks skælshampoo. bruger jeg den hver gang forblivermin hovedbund normal. har  jeg brugt anden shampoo noget tid og min hovedbund er tør så lader jeg det sidde min. 15 min. som var det en hårkur. der er b vitamin i og det hjælper mega meget

Øv hvor trist .. godt at du har fundet noget som hjælper dig

Ved du om f.eks Decubal til tør hovedbund er god til at få normal hovedbund igen? ..fandt det lige på nettet..
Tænker også lidt om mine extensions (som jeg har haft i i 3 uger - syet ) , måske forhindre min hovedbund i at blive normal igen, når jeg skal igang med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

BinaMor

Anonym skriver:

Øv hvor trist .. godt at du har fundet noget som hjælper dig

Ved du om f.eks Decubal til tør hovedbund er god til at få normal hovedbund igen? ..fandt det lige på nettet..
Tænker også lidt om mine extensions (som jeg har haft i i 3 uger - syet ) , måske forhindre min hovedbund i at blive normal igen, når jeg skal igang med det

det ved jeg desværre ikke. ogjeg kender ikke til exstensions.(ved ikke engang hvordan det staves) men jeg har meget tykt og meget langt hår hvilket jeg mistænker som synderen. at det måske ikke for luft nok.. eller noget

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

det ved jeg desværre ikke. ogjeg kender ikke til exstensions.(ved ikke engang hvordan det staves) men jeg har meget tykt og meget langt hår hvilket jeg mistænker som synderen. at det måske ikke for luft nok.. eller noget

Okay

Jeg har læst at nogen af årsagerne til tør hovedbund, er overdrevet brug af føntørre, mangel på væske, bruger for meget shampoo, bruger for tit hårlak osv.. Men ikke noget om at det afhænger af din hår type

Anmeld

4. oktober 2011

FogL

Lad være med at vaske det for ofte - 2 gange om ugen er nok.

Anmeld

4. oktober 2011

Lunae

Anonym skriver:

Idag finder jeg ud af at jeg desværre har fået tør hovedbund

spørgsmålet er nu hvordan man bedst behandler håret til at blive normalt igen????? har fået syet extensions i for 3 uger siden cirka...gør det noget at de bliver i????

Jeg har haft det rigtig slemt og jeg er netop startet med en shampoo fra apotektet! Den hedder Ducray og det er bare godt! Jeg har brugt den i 14 dages tid og mit hår er blevet virkelig virkelig godt!

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg har haft det rigtig slemt og jeg er netop startet med en shampoo fra apotektet! Den hedder Ducray og det er bare godt! Jeg har brugt den i 14 dages tid og mit hår er blevet virkelig virkelig godt!

Dejligt med én der har erfaring med et produkt

Er det denne shampoo? (Fandt forskellige varianter på apotekets hjemmeside..

http://www.apoteket-online.dk/skal-/1257-ducray-squanorm-shampoo-dry.html

Anmeld

4. oktober 2011

Dinna88

Put madolie i, lad det sidde så mange timer som muligt, vask det ud!  Super, super effektivt og vildt godt for håret. Og mere effektivt end balsam.

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Lad være med at vaske det for ofte - 2 gange om ugen er nok.

Det gør jeg i forvejen pga extensions..

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Put madolie i, lad det sidde så mange timer som muligt, vask det ud!  Super, super effektivt og vildt godt for håret. Og mere effektivt end balsam.

Det vil jeg prøve..takker

Anmeld

4. oktober 2011

BinaMor

Anonym skriver:

Okay

Jeg har læst at nogen af årsagerne til tør hovedbund, er overdrevet brug af føntørre, mangel på væske, bruger for meget shampoo, bruger for tit hårlak osv.. Men ikke noget om at det afhænger af din hår type

jeg bruger intet til håret overhovedet. udover shampoo altså

sådet afhænger nok af mange ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.