Jeg skal have.. (køn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. oktober 2011

FogL

Hej alle i skønne q'er og mænd 

Jeg har været til MD, og alt så bare helt perfekt ud! Den bette vejer det, den skal, og er så lang som den skal. Skønt! 

Ud over det: 

Jubbbbiiii!!! Skal have mig en lille Freyja 

Jeg er ovenud lykkelig, og faktisk rigtig overrasket - for mange omkring mig, har gået og sagt, at de troede det var en dreng, så jeg selv er nok blevet overbevist om det. Men neeej! 

Vi skal til 3D scanning den 17., og glæder mig bare helt vildt til at se prinsessen igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Maja_4000

Hvor dejligt Og sikke et sødt navn .. Det er jeg også vild med , men hedder selv Maja , så det bliver lige lidt for tæt :b

Anmeld

3. oktober 2011

FogL

Maja_4000 skriver:

Hvor dejligt Og sikke et sødt navn .. Det er jeg også vild med , men hedder selv Maja , så det bliver lige lidt for tæt :b

Hehe, ja det må man sige. 

Er også selv helt vild med det, fordi det ikke lige staves som alle andre

Anmeld

3. oktober 2011

Laura.

Tillykke med det... dejligt navn ..

Anmeld

3. oktober 2011

Muffin_girl

ciepige skriver:

Hej alle i skønne q'er og mænd 

Jeg har været til MD, og alt så bare helt perfekt ud! Den bette vejer det, den skal, og er så lang som den skal. Skønt! 

Ud over det: 

Jubbbbiiii!!! Skal have mig en lille Freyja 

Jeg er ovenud lykkelig, og faktisk rigtig overrasket - for mange omkring mig, har gået og sagt, at de troede det var en dreng, så jeg selv er nok blevet overbevist om det. Men neeej! 

Vi skal til 3D scanning den 17., og glæder mig bare helt vildt til at se prinsessen igen 

Tillykke 

Anmeld

4. oktober 2011

FogL

Dk Lady skriver:

Tillykke med det... dejligt navn ..

Tak skal du have  

Anmeld

4. oktober 2011

Frøken J.

Tillykke! Og synes det er et rigtig dejligt navn, i har valgt! Kunne godt selv havde fundet på at vælge det, men det blev ikke lige det. Så god smag!

Anmeld

4. oktober 2011

FogL

Frøken J. skriver:

Tillykke! Og synes det er et rigtig dejligt navn, i har valgt! Kunne godt selv havde fundet på at vælge det, men det blev ikke lige det. Så god smag!

Haha tak  

Det var det, eller Luna - men er nu mere forelsket i Freyja! 

Uh, nu håber jeg også snart ventetiden er ovre for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.