Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er da seriøst gravid nu
har været lidt "ribset" i dag, da der er nogle folk der er nogle kæmpe r..huller, de kan ikk finde ud af og betale de penge tilbage de skylder, og tager ikk telefonen når man ringer.
nå men da jeg så kommer hjem far arbejde i dag i temmelig dårlig humør, skulle bruge mit nemid men kunne ikk finde det og endte med og kaste rundt med reklamer for så og gå ud på badeværelset og stortude fordi hele verden bare er imod mig og har gemt mit nemid... hahahaha suk altså...
kæresten sad helt skræmt i sofaen..
kram far bettina 16+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tioyv skriver: er da seriøst gravid nu har været lidt "ribset" i dag, da der er nogle folk der er nogle kæmpe r..huller, de kan ikk finde ud af og betale de penge tilbage de skylder, og tager ikk telefonen når man ringer. nå men da jeg så kommer hjem far arbejde i dag i temmelig dårlig humør, skulle bruge mit nemid men kunne ikk finde det og endte med og kaste rundt med reklamer for så og gå ud på badeværelset og stortude fordi hele verden bare er imod mig og har gemt mit nemid... hahahaha suk altså... kæresten sad helt skræmt i sofaen.. kram far bettina 16+1
Haha, lidt sjovt... ikke i situationen men bagefter
Det er altid noget at du selv kan se det sjovt i det nu, men jeg forstår godt hvis din kæreste har været skræmt fra vid og sans
De hormoner kan man ikke selv styre...
I min første graviditet endte det med at jeg smed kæresten og hunden ud 2 gange... plus at jeg kastede frosne ting efter ham, fordi han mente der ikke var plads til det han skulle have i fryseren...
Her i min anden graviditet har det dog ikke været så slemt... Har smadret et par glas og andre små ting...
Mira0911 skriver: De hormoner kan man ikke selv styre... I min første graviditet endte det med at jeg smed kæresten og hunden ud 2 gange... plus at jeg kastede frosne ting efter ham, fordi han mente der ikke var plads til det han skulle have i fryseren... Her i min anden graviditet har det dog ikke været så slemt... Har smadret et par glas og andre små ting...
Haha, stakkels kæreste
Men så kan han lære det! De mænd skal jo også lide lidt når det nu er os der skal igennem alle generne og smerterne
Ligefrem at kaste frosne ting efter ham... awesome
Tjah, jeg har ikke haft de store udsving endnu, og jeg tror min mand synes det er nemt at have en gravid kone... men det kan jo nå at komme endnu, og så skal han bare lige vove på at pive, hehe
Wimmie skriver: Haha, stakkels kæreste Men så kan han lære det! De mænd skal jo også lide lidt når det nu er os der skal igennem alle generne og smerterne Ligefrem at kaste frosne ting efter ham... awesome Tjah, jeg har ikke haft de store udsving endnu, og jeg tror min mand synes det er nemt at have en gravid kone... men det kan jo nå at komme endnu, og så skal han bare lige vove på at pive, hehe
Lidt vildt med de frosne ting... Men man sidder også bagefter "hvad skete der lige der" og man er så ked af det bagefter...
Min kæreste overlevede det...
Wimmie skriver: Haha, lidt sjovt... ikke i situationen men bagefter Det er altid noget at du selv kan se det sjovt i det nu, men jeg forstår godt hvis din kæreste har været skræmt fra vid og sans
kunne godt se at det var ret dumt bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128