Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
eliasogmor skriver: oki... så husker jeg dig lige.....
oki... så husker jeg dig lige.....
Nå har lige fået sat billed ind af det, plus en del mere mærketøj i denne..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hollys Brun heldragt.. Har du stadig den til salg ? Og.. hvad er din pris på den hvis det er..?
Bshizzle skriver: Hollys Brun heldragt.. Har du stadig den til salg ? Og.. hvad er din pris på den hvis det er..?
Den er ikke brugt meget så hvad med 40 + porto??
Den lykkelige skriver: Den er ikke brugt meget så hvad med 40 + porto??
Hvis jeg skal ha den med snemænd med.. (tror det er Katvig body ik? ).. hvad vil det blive med porto ?
Bshizzle skriver: Hvis jeg skal ha den med snemænd med.. (tror det er Katvig body ik? ).. hvad vil det blive med porto ?
Nej det er en småfolk body.. Den kan du få for 20 kr.. Porto undersøger jeg lige hvad bliver..
Den lykkelige skriver: Nej det er en småfolk body.. Den kan du få for 20 kr.. Porto undersøger jeg lige hvad bliver..
DOH.. Rigtigt.. Jeg kunne bare ha kigget på mærket i nakken ja!! Helt fint.. bare giv lyd når du ved hva porto vil blive
Det ser ud til at koste 19,5 kr.. så vidt jeg kan se..
Bshizzle skriver: DOH.. Rigtigt.. Jeg kunne bare ha kigget på mærket i nakken ja!! Helt fint.. bare giv lyd når du ved hva porto vil blive
Hi hi det helt ok.. Men 19,5 kr.. for det vejer 200 gram.. også som brev med postdk..
Den lykkelige skriver: Det ser ud til at koste 19,5 kr.. så vidt jeg kan se..
Det var hurtigt.. Jamen skal jeg så ikke overføre 80 kr til dig? Send en PB..
Bshizzle skriver: Det var hurtigt.. Jamen skal jeg så ikke overføre 80 kr til dig? Send en PB..
Jo sender dig lige pb..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128