Opdate på "fri plads"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg kan da hvertfald linke

Jeg er åbenbart den der har ondt i røven.

Men kan da starte med at sige jeg ikke har ondt der eller andre steder

Når jeg skriver at jeg ikke mener man kan skrive sådan, mener jeg at man ikke behøver bruge ordet lede so om andre mennesker. Den dame har nok ikke taget jobbet for at kunne være ond ved andre. Af og til tror jeg vi alle glemmer at tænker på at de mennesker gerne vil hjælpe os, men de er altså låst fast af nogle regler de skal overholde.

Derudover mener jeg at selvom man lever stramt, ja så burde regler og udregninger være ens for alle. Og ja jeg ved godt hvad det vil sige at sidde stramt i det, kender selv det men andelsboligere og salg.

Så ingen tvivl om er man berettige til tilskud eller andet, er det da om at tage det, hvis det kan være med til at løfte hverdagen.

Men bare at forvente at man skal have og have syntes jeg er forkert! 

I starten af indlægget står der ingen ting om at man ikke kan arbejde mere, det kommer først sidst i indlægget, så derfor skriver nogle nok at man kan få et fuldtids job, da det kunne være med til at løse problemet

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

numsefisk

nattergalen skriver:

"Tillykke med det" el hvad man nu siger

Dejligt det kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har set dit tidligere indlæg, må du da gerne linke til det

Jeg har linket.

Anmeld

4. oktober 2011

nattergalen

numsefisk skriver:

Jeg har linket.

kan ikke se det 

Anmeld

4. oktober 2011

numsefisk

nattergalen skriver:

kan ikke se det 

Sorry

https://www.baby.dk/debat/137045pi1/gode-raad/friplads.aspx

Anmeld

4. oktober 2011

kimfrit

numsefisk skriver:

Jeg kan da hvertfald linke

Jeg er åbenbart den der har ondt i røven.

Men kan da starte med at sige jeg ikke har ondt der eller andre steder

Når jeg skriver at jeg ikke mener man kan skrive sådan, mener jeg at man ikke behøver bruge ordet lede so om andre mennesker. Den dame har nok ikke taget jobbet for at kunne være ond ved andre. Af og til tror jeg vi alle glemmer at tænker på at de mennesker gerne vil hjælpe os, men de er altså låst fast af nogle regler de skal overholde.

Derudover mener jeg at selvom man lever stramt, ja så burde regler og udregninger være ens for alle. Og ja jeg ved godt hvad det vil sige at sidde stramt i det, kender selv det men andelsboligere og salg.

Så ingen tvivl om er man berettige til tilskud eller andet, er det da om at tage det, hvis det kan være med til at løfte hverdagen.

Men bare at forvente at man skal have og have syntes jeg er forkert! 

I starten af indlægget står der ingen ting om at man ikke kan arbejde mere, det kommer først sidst i indlægget, så derfor skriver nogle nok at man kan få et fuldtids job, da det kunne være med til at løse problemet

Okay, men for mig og læse, virkede det som om jeg slet ikke kunne tillade mig at brokke mig.

Og normalt og dem som kender mig(ved godt du ikke kender mig), ved at jeg har en meget laaaaang lunte med sådanne nogle mennersker, men det blev alligevel en tand for meget til sidst.
Og selvom det er ansat til at hjælpe os, så er det altså ikke altid de gider at gøre det, hun forslog f.eks. ikke for mig at jeg kunne kontakte børnefamilieteamet, det burde hun jo have gjort hvis hun ville prøve at hjælpe mig.

Men vi kan jo alle misforstå hinanden, jeg er ihvertfald bare glad for det kunne lykes, så det ikke hænger over vores hoved hvert måned, for ja der er mange der lever stramt, men det kan altså også lige blive stramt nok

Anmeld

4. oktober 2011

kimfrit

Tak skal i have piger, i er virkelige dejlige... stort kram til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.