Doktor Doolittle skriver:
PS Jeg er fornærmet over at du skriver på Facebook du keder dig, mens vi chatter

Det beklager jeg

Når du nu så også skriver på OEF at det spærrer for din adgang til hopitalet, er det så ikke dumt at lukke den port??
Jeg mener det kan godt være at du i 10-20 år vil være praktiserende læge, men måske om 20 år vil du ind og arbejde på psykriatriak afd eller lign og så er porten lukket pga. en beslutning du tog for 20 år siden, der gjorde at du ikke knab ballerne sammen 4-6 mdr??
Når vi skrev opgaver på semi blev vi faktisk anbefalet -især ved bacheloren at lave en kontrakt med hinanden... Om mødetider, pauser, weekend arbejde osv... Lyder måske dumt, men kunne det være en ide for dig og manden at lave sådan en, så når du bliver for hys en kælling, jamen så kan han smide kontrakten på bordet at nu er det tid til at tage ud og spise bare jer to eller sådan noget i den stil, så jeres forhold ikke splittes og måske skulle du lave en kontrakt med dig selv, så når du har visse tegn så er det tid til at gøre noget FOR DIG??
Anmeld