To dage endnu :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Jelles

Mine tal er steget og det jo godt....men det var fra sidste uge.... de sidste par dage, har jeg mistet den fornemmelse, som jeg ellers har haft... glæden og forventninger og det hele... den er væk pt. og mine "smerter" i underlivet er fuldstændig væk....

skal op og se hjerteblink for første gang på onsdag, men har en dårlig fornemmelse, om at lille prik er gået tabt... jeg har ikke blødt eller lign.... men føler mig lidt tom...

svært at forklare.....overvejer tage tage ind til lille kbh i morgen og få en scanning, og se om den virkelig lever endnu.....

knussss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Dansker I Holland

Jelles skriver:

Mine tal er steget og det jo godt....men det var fra sidste uge.... de sidste par dage, har jeg mistet den fornemmelse, som jeg ellers har haft... glæden og forventninger og det hele... den er væk pt. og mine "smerter" i underlivet er fuldstændig væk....

skal op og se hjerteblink for første gang på onsdag, men har en dårlig fornemmelse, om at lille prik er gået tabt... jeg har ikke blødt eller lign.... men føler mig lidt tom...

svært at forklare.....overvejer tage tage ind til lille kbh i morgen og få en scanning, og se om den virkelig lever endnu.....

knussss

Hmm jeg håber inderligt for dig at den prik stadig har det god ti maven og vokser sig stor og stærk Nogle gange kan ens nervøsitet godt narre ens krop Krydser for at den har det godt

Anmeld

3. oktober 2011

Lisbeth1985

for, at spiren har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.