Sifling skriver:
Hej piger..
Jeg er simpelthen så frustreret over den amning
Alt startede bare så godt, og lille manden er jo bare så dygtig, vågner selv og spiser så godt! Han var endda begyndt at sove 5 rundtur streg om natten.. Men han sutter bare så hårdt at mine bryster er helt ødelagt :s Nogle gange er det endda som om der kommer mere blod end mælk ud og der gør bare så forbandet ondt..
Må ligge og bide i dynen for at kvæle mine skrig mens tårene bare triller ned af kinderne og kæresten står bare ved siden af helt ude af sig selv.. I går var jeg helt færdig og begyndte at græde hvergang jeg troede han vågnede, for så skulle han jo have mad..
Så nu er jeg begyndt at suplere med mme, da jeg virkelig føler jeg har prøvet alt, der er bare ikke noget der hjælper og kan bare ikke mere
Men nu sidder jeg så bare tilbage med følelsen af et kæmpe nederlag, da det altid har været min mening at amme, da jeg jo vil give min søn alt det bedste i verden og føler mig så egoistisk.. Og så er jeg bare så bange for at miste den nære og helt specielle kontakt vi har.. Ved egentligt ikke hvad jeg vil med det her indlæg, har nok bare brug for at komme ud med det.. 
Det er du slet slet SLET ikke ene om! Det kan jeg forsikre dig om.
Det du beskriver, lyder fuldstændig som mig de første par uger. Det eneste jeg kan trøste med er, at det bliver bedre!
Jeg ved at alle siger det - men det gør det! For mig tog det lidt over 2 uger, så blev det meget bedre.
Jeg fandt ud af med mig selv, at det var meget vigtigt at sikre, at han har den helt rigtige sutteteknik - og føltes det bare en mindste smule forkert, eller så forkert ud, så tog jeg ham af og prøvede igen.
Jeg supplerede også med lidt mme engang imellem for at give brysterne lidt fred. Og så har jeg fundet noget salve som hedder lansinoh (som er lanolin) som heler sprukne brystvorter - det er bestemt værd at købe synes jeg.
For mig hjalp det også at bruge hvidkålsblade
Det er vist ikke alle det hjælper lige godt, men her fungerede det fantastisk.
Jeg håber du kan bruge det til noget. Om ikke andet så er du i hvert fald ikke alene om de følelser 
Amning er en bitch! 
Anmeld