Host, host, hvad gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Dinsen

Hej piger.. 

Har fået den vildeste forkøelse, og hoster i et værk.... især om natten giver det jo problemer, for man kan selg. ik sove... 

Men hva kan jeg li gøre for at afhjælpe lidt?? Man må jo ik rigtig "tage noget" 

Har bolcher, væske til at stå ved sengen.. Drikker varmt inden senge tid og i løbet af dagen, men intet hjælper... Så hvis du sidder med en mirakel kur, så del den li med mig... 

Kh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

mizzblondie

Jeg har halsbetændelse så hoster os vildt meget og var lii til jordemoder idag og hun sagde jeg godt måtte tage sugetabeletter o.lign. Så hvis det hjælper så ska det da prøves

Anmeld

3. oktober 2011

mth1987

Nogle gange kan det hjælpe at ligge højt med hovedet og evt smøre lidt mentholatum (staves) på brystkassen. Og så bare en masse varmt. God bedring

Anmeld

3. oktober 2011

mth1987

Forresten virker det på mig at lægge på den ene side frem for den anden. Ved godt det lyder mærkeligt

Anmeld

3. oktober 2011

<3

Det er pga hævelsen. Sid højt og sov, intet varmt men KOLDT og kold luft om natten hvis du hoster meget. Vand og is til hævelsen har lige været igennem samme omgang. Det tog ca. 1,5 uge Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

Dinsen

Mange tak for jeres svar... vil forsøge mig frem om der er noget der vil hjælpe lidt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.