Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Rigtig flot! Gid jeg havde plads til den!
Rigtig flot! Gid jeg havde plads til den!
Ja surt, fin er den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malthesmoar skriver: Ikke interesseret alligevel!?
Ikke interesseret alligevel!?
jamen jeg har faktisk ikke hørt fra dem idag.. men de skriver/ringer nok i aften, så opdaterer jeg lige imorgen..
Malthesmoar skriver: Hva sagde manden?
Hva sagde manden?
ikke lige nu da den koster meget siger han men sån er mænd jo håber den der får den bliver glad for den det ville jeg have gjort
de kører desværre ikke den vej.. de ville gerne, men har et lid stramt program resten af dagen, så jeg kan desværre ikke købe den... Kan man ikke sende den med GLS, DPD, UPS eller et andet firma?
MAJ*MOR skriver: de kører desværre ikke den vej.. de ville gerne, men har et lid stramt program resten af dagen, så jeg kan desværre ikke købe den... Kan man ikke sende den med GLS, DPD, UPS eller et andet firma?
Ok. Hmm ved jeg ikke
Vender tilbage
Har nemlig en til flere evt købere der vender tilbage d20okt når de har fået børnepenge
mulle7430 skriver: ikke lige nu da den koster meget siger han men sån er mænd jo håber den der får den bliver glad for den det ville jeg have gjort
Ok. Takker
Hvor er den bare fin Er den sådan robust i det stadig, altså ikk vakkelvoren eller lign når man sætter sig ? griner.
Hvor dyb er den ?? Altså hva er det breddeste mål UD fra væggen
Hvor er den bare fin Er den sådan robust i det stadig, altså ikk vakkelvoren eller lign når man sætter sig ? griner. Hvor dyb er den ?? Altså hva er det breddeste mål UD fra væggen
Ja den er rimelig robust, som sådan nogle gamle nogle nu er
Den er 43cm dyb
Malthesmoar skriver: Ja den er rimelig robust, som sådan nogle gamle nogle nu er Den er 43cm dyb
Ok!
Ska til kbh mandag, så ku måske hente den..Men ska li finde ud af med målet om det er ok og hva manden sys om den også Så jeg vender tilbage senere..
Lou87 skriver: Ok! Ska til kbh mandag, så ku måske hente den..Men ska li finde ud af med målet om det er ok og hva manden sys om den også Så jeg vender tilbage senere..
Ok, står i Helsinge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128