Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey Tøser... Jeg har lige et "panik" spørgsmål.. Jeg er jo gået en del over tid ... nærmere 41+5 og har idag kl 11 været ved JM for at få lavet en hindeløsning, men det gjode bare AV FOR EN I BeeeeeeeeeeeeeeP!!!!!!... at hun måtte stoppe kort tid efter. Fik så en tid til igangsættelse på Onsdag Men.... her efter jeg er kommet hjem og skulle lige ud og tisse, da bløder jeg en del.. Troede det var det dér glidecreme noget som jeg kunne mærke i mit bind, men det var BLOD!! Jeg er så meget nervøs i forvejen Er det slimproppen der er gået eller er jeres/dit bedste råd at ringe til min JM/Fødegangen... eller skal jeg bare slappe helt af og forholde mig i ro uden at gøre noget..??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bshizzle skriver: Hey Tøser... Jeg har lige et "panik" spørgsmål.. Jeg er jo gået en del over tid ... nærmere 41+5 og har idag kl 11 været ved JM for at få lavet en hindeløsning, men det gjode bare AV FOR EN I BeeeeeeeeeeeeeeP!!!!!!... at hun måtte stoppe kort tid efter. Fik så en tid til igangsættelse på Onsdag Men.... her efter jeg er kommet hjem og skulle lige ud og tisse, da bløder jeg en del.. Troede det var det dér glidecreme noget som jeg kunne mærke i mit bind, men det var BLOD!! Jeg er så meget nervøs i forvejen Er det slimproppen der er gået eller er jeres/dit bedste råd at ringe til min JM/Fødegangen... eller skal jeg bare slappe helt af og forholde mig i ro uden at gøre noget..??
Den måde du beskriver BLOD ville jeg altså lige ringe engang... Fortæl dem at du er nervøs..
Da jeg fik lavet hindeløsning 41+3 pletblødte jeg en lille bitte smule - ikke engang nok til at efterlade noget i et bind, kun på papir når jeg tørrede mig..
Har lige snakket med fødegangen, og de bad mig om at komme hurtigt ind til tjek og så se hvad der skulle ske.. Mine plukveer bider osse en del samt har jeg stadig hammer NAS dér nede efter hindeløsningen jo .. men ingen rigtig veer endnu. Tak for jeres søde svar...
Bshizzle skriver: Har lige snakket med fødegangen, og de bad mig om at komme hurtigt ind til tjek og så se hvad der skulle ske.. Mine plukveer bider osse en del samt har jeg stadig hammer NAS dér nede efter hindeløsningen jo .. men ingen rigtig veer endnu. Tak for jeres søde svar...
Ih hvor spændende, er du mon kommet hjem derfra igen?
Jeg er hjemme igen ja.. Jeg fik kørt en kurve med veer.. men de blev ikke reglmæssige og jeg fik lov til at ta hjem igen.. Har så meget uro i kroppen, men prøver at få hvilet og slappet af.. hviiiiis nu der sker noget i nat Men skal nok holde mig updateret.. Nu vil jeg jumpe i seng og se hva der sker..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128