Småfolk trækker deres vinterovertøj tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

132319

..Lige til info......

Småfolk trækker dette års vinterovertøjskollektion tilbage fordi kvaliteten ikke er god nok!

Har du købt noget derfra, bedes du kontakte det sted du har købt det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

<3

HAr du link? Kan intet finde nemlig

Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

132319

mrs X skriver:

HAr du link? Kan intet finde nemlig

Kh Kirsten

Det står på deres facebook gruppe. Ikke noget de har slået op men en kunde spørger hvorfor og her er Småfolks svar:

Det er knapperne den er gal med, de er for hårde, så hvis man hiver (istedet for at knappe) så river man stoffet med) -og det gør børn jo. Det er ikke på alle, men vi har bedt forhandlerne tjekke og sende retur hvis deres har problemet. Vi er super kede af det, men syntes ikke i skal stå med problemet.

Anmeld

3. oktober 2011

<3

132319 skriver:

Det står på deres facebook gruppe. Ikke noget de har slået op men en kunde spørger hvorfor og her er Småfolks svar:

Det er knapperne den er gal med, de er for hårde, så hvis man hiver (istedet for at knappe) så river man stoffet med) -og det gør børn jo. Det er ikke på alle, men vi har bedt forhandlerne tjekke og sende retur hvis deres har problemet. Vi er super kede af det, men syntes ikke i skal stå med problemet.

Hm er derinde men kan intet se. Under hvilket opslag?

KH Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

132319

mrs X skriver:

Hm er derinde men kan intet se. Under hvilket opslag?

KH Kirsten

Du skal klikke på "Alle" øverst, ellers er det kun Småfolks indlæg der kommer frem.

Men hmm, tror du bare det er noget jeg sidder og finder på?

Anmeld

3. oktober 2011

<3

132319 skriver:

Du skal klikke på "Alle" øverst, ellers er det kun Småfolks indlæg der kommer frem.

Men hmm, tror du bare det er noget jeg sidder og finder på?

Nej Vil bare gerne have the whole picture. Er vist lidt erhvervsskadet

KH kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

<3

Nu fandt jeg det. Men så trækker de dem vel ikke så meget tilbage som de gør opmærksom på at der er et problem med knapperne og man kan få dem byttet kvit og frit hvis der er det problem?

Ja sådan læser jeg det.

Tænker bare at ved en tilbagetrækning nærmest SKAL man leverer tøjet retur ved fare eller lignende, det var derfor jeg studsede over den hårde udmeldning og så intet officiel

Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

132319

mrs X skriver:

Nu fandt jeg det. Men så trækker de dem vel ikke så meget tilbage som de gør opmærksom på at der er et problem med knapperne og man kan få dem byttet kvit og frit hvis der er det problem?

Ja sådan læser jeg det.

Tænker bare at ved en tilbagetrækning nærmest SKAL man leverer tøjet retur ved fare eller lignende, det var derfor jeg studsede over den hårde udmeldning og så intet officiel

Kh Kirsten

Jeg læser det som at de ikke synes at kunderne skal stå med problemet og derfor trækker de vinterovertøjet tilbage.

Jeg er ikke den eneste der har tolket det sådan.

Anmeld

3. oktober 2011

<3

132319 skriver:

Jeg læser det som at de ikke synes at kunderne skal stå med problemet og derfor trækker de vinterovertøjet tilbage.

Jeg er ikke den eneste der har tolket det sådan.

Okay Nu må vi se hvad der sker så

Kh Kirsten

Anmeld

3. oktober 2011

Clisolka

Jeg opper lige denne tråd hvis der er nogle der har købt noget af det, ser den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.