Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JEG VED VIRKELIG IKKE HVAD JEG MERE SKAL STILLE OP!
mine to sundhedsplejesker og mine to pædagoer har bemærket at min lille baby på 2 måneder er faldet meget af på kontakten!! og især i armene dur det slet ikke. De bruger op til 20 min. på at kalde hende frem og mener hun er lukket af og ikke har nogle forventningen til omverdenen længere, pga mig og min kæreste ikke har haft fastholdt hende! HVAD SÅ NU?! kontakten er så blevet dårliger nu end den var i sidste uge. Jeg kan tit fange hende uden at kæmpe og derimod vække liv og smil frem i hende. Andre gange ikke! de har så holdt et møde idag hvor vi ikke vidste der var holdt møde, hvor sundhedsplejskerne havde vist et videoklip af mig og den lille hvor vi pusler og finder der et tidspunkt hvor hun søger inde i sig selv med et tomt blik! og atter igen er svær at fastholde og søger kontakt på panden!? VI HAR IKKE SET DET KLIP OG FØLER OS MEGET TRUET OG LOST! jeg går til mødregruppe men er så blevet bedt om at møde op alene med den lille hvor de vil hjælpe os med kontaten ovs.. da de åbenbart har bemærket det samme..!! jeg er så KED og ved virkelig ikke hvor længe jeg har min baby i armene før der blir taget afsked... hvis det sker..de forventer så en stor forbedring til d. 10/10 og hvis ikke skal der findes ud af noget. Der så kommer mins sagsbehandler på torsdag og snakker med os alene....! hvis mit barn er lukket a i armene som min pædago mener så har vi da ikke en chance????? derimod ved jeg selv at jeg får knald god kontakt med hende og familien gør, men doog ikke altid lige let.. Men den er der mange gange om dagen....!! jeg har selv været under omsorgssvigt fra spæd og kæmper selv med mange ting, og selv har problemer med øjenkontakt med andre mennesker men aldrig haft til mit barn.. jeg forstår det ikke.. hvad tænker i herinde til det ? kan jeg nå vække hende op i mine arme ? der kommer så mere støtte på nu, selvf. men jeg er så bange for at miste min skat som min pædago sagde er forældrene det det babyerne elsker at se i øjnene. så her ved jeg ikke hvad jeg skal stille op!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har ingen gode råd, da jeg ikke kender noget til problemet.. men ville ikke smutte uden og give dig et kram og håber at de kan se du virkelig kæmper for det....
Mor til 2, snart 3 skriver: Har ingen gode råd, da jeg ikke kender noget til problemet.. men ville ikke smutte uden og give dig et kram og håber at de kan se du virkelig kæmper for det....
mange tak for det det var sødt af dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128