Tøj og sko til mor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.147 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

KarinaIda

Hej. Har alt dette skønne tøj og et par sko til salg da jeg ikke får det brugt, noget nyt, noget brugt 1 gang, noget brugt lidt mere, men INTET fejler noget.

Billede 1+2: Nederdel fra Only i militær grøn, går til knæene ca, str 38, bælte kan pilles af(Har brugt den 2 gange og det var uden bælte) - 50 + pp

Billede 3: Langærmet bluse med rund hals fra Only i kor model, str M - 25 + pp

Billede 4: 3 Nørgaard på strøget bluser, Brun/Sort/Mørkeblå, str M/L, kort model med lange ærmer - 100 + pp

Billede 5: Langærmet bluse med V-hals i kort model fra VeroModa, str M - 25 + pp 

Billede 6: 2 stropbluser(halvlang) fra Only, str M, De har hver 3 pynteknapper foran som forestiller blomster - 50 + pp for dem begge

Billede 7: Stribet stropbluse fra Vila, str M, Den er lang - 25 + pp

Billede 8: 3 stropbluser fra Only - kort model, str M/L - Sort og grå er str M og gul str L - 50 + pp for alle 3

Billede 9+10: Kjole/tunika fra Føtex, str M, aldrig brugt, stadig med prismærke på. Ny pris 100! Her 75 - pp

Billede 11: Trekvart tyk strik med bindebånd fra Only, str L, brugt 3 gange - 50 + pp

Billede 12+13: Vendbar vest som hedder Phenix(stavet?), str. 40, har du den råhvide side udaf, er der en ørn på ryggen, har du den stribet side udaf er der røde bogstaver (PHX) og nogle cirkler på ryggen - Så fed vest - 75 + pp

Billede 14+15: Sort kjole fra HM, str 38, går til knæene, kan gøres stropløs, brugt én gang for 3 år siden - 100 + pp

Billede 16+17: Puma lædersko i str 39, brugt 3 gange. Kan ikke holde ud af ha dem på, derfor sælges de Nypris 700 - Sælger for 300 + pp

Byd endelig også, er til og handle med Dog Ligger pumaskoene helt fast i pris

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

KarinaIda

Slet ingen interesserede??

Anmeld

6. oktober 2011

KarinaIda

Ingen interesserede?

Anmeld

6. oktober 2011

Taniakb

KarinaIda skriver:

Hej. Har alt dette skønne tøj og et par sko til salg da jeg ikke får det brugt, noget nyt, noget brugt 1 gang, noget brugt lidt mere, men INTET fejler noget.

Billede 1+2: Nederdel fra Only i militær grøn, går til knæene ca, str 38, bælte kan pilles af(Har brugt den 2 gange og det var uden bælte) - 50 + pp

Billede 3: Langærmet bluse med rund hals fra Only i kor model, str M - 25 + pp

Billede 4: 3 Nørgaard på strøget bluser, Brun/Sort/Mørkeblå, str M/L, kort model med lange ærmer - 100 + pp

Billede 5: Langærmet bluse med V-hals i kort model fra VeroModa, str M - 25 + pp 

Billede 6: 2 stropbluser(halvlang) fra Only, str M, De har hver 3 pynteknapper foran som forestiller blomster - 50 + pp for dem begge

Billede 7: Stribet stropbluse fra Vila, str M, Den er lang - 25 + pp

Billede 8: 3 stropbluser fra Only - kort model, str M/L - Sort og grå er str M og gul str L - 50 + pp for alle 3

Billede 9+10: Kjole/tunika fra Føtex, str M, aldrig brugt, stadig med prismærke på. Ny pris 100! Her 75 - pp

Billede 11: Trekvart tyk strik med bindebånd fra Only, str L, brugt 3 gange - 50 + pp

Billede 12+13: Vendbar vest som hedder Phenix(stavet?), str. 40, har du den råhvide side udaf, er der en ørn på ryggen, har du den stribet side udaf er der røde bogstaver (PHX) og nogle cirkler på ryggen - Så fed vest - 75 + pp

Billede 14+15: Sort kjole fra HM, str 38, går til knæene, kan gøres stropløs, brugt én gang for 3 år siden - 100 + pp

Billede 16+17: Puma lædersko i str 39, brugt 3 gange. Kan ikke holde ud af ha dem på, derfor sælges de Nypris 700 - Sælger for 300 + pp

Byd endelig også, er til og handle med Dog Ligger pumaskoene helt fast i pris

Jeg kunne godt være interesseret i nederdelen, strikken og vesten..

Hvor henne i landet bor du ?

Anmeld

6. oktober 2011

KarinaIda

Taniakb skriver:

Jeg kunne godt være interesseret i nederdelen, strikken og vesten..

Hvor henne i landet bor du ?

Hej. Jeg bor i ørbæk på fyn..

Anmeld

6. oktober 2011

Taniakb

KarinaIda skriver:

Hej. Jeg bor i ørbæk på fyn..

Er du tit i Nyborg ?

Anmeld

6. oktober 2011

KarinaIda

Taniakb skriver:

Er du tit i Nyborg ?

Ja, næsten hver dag, og ellers er manden der hver dag Kommer oprindeligt derfra, så hele min familie bor der..

Anmeld

6. oktober 2011

Taniakb

KarinaIda skriver:

Ja, næsten hver dag, og ellers er manden der hver dag Kommer oprindeligt derfra, så hele min familie bor der..

Skal nemlig til Vejle her d.24 og jeg regner med at vi kører ind forbi Pappas på vej hjem ( Det er ret populært herhjemme ) , så hvis vi eventuelt kunne få det til at passe ville det være super ?!

Anmeld

6. oktober 2011

Taniakb

KarinaIda skriver:

Har du eventuelle nogen billeder af vesten på ryggen ?

Anmeld

6. oktober 2011

KarinaIda

Taniakb skriver:

Skal nemlig til Vejle her d.24 og jeg regner med at vi kører ind forbi Pappas på vej hjem ( Det er ret populært herhjemme ) , så hvis vi eventuelt kunne få det til at passe ville det være super ?!

Det burde vi sagtens kunne finde ud af Ved du sådan ca hvad tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.