Villads har fået 2 tænder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

_-Kathrine-_

Juhuuu... Her til middag, da han skulle ha noget at drikke, kunne jeg høre at glasset "klikkede" mod gummerne, så jeg hentede lige en teske for at høre om det nu også kunne passe... Og ganske rigtigt!! 2 stks i undermunden ;-) de er lige dukket frem, så man kan mærke spidserne :-) og vi har intet kunnet mærke på ham.... Dejligt!!Jeg er en stolt mor :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

AnneBJ

_-Kathrine-_ skriver:

Juhuuu... Her til middag, da han skulle ha noget at drikke, kunne jeg høre at glasset "klikkede" mod gummerne, så jeg hentede lige en teske for at høre om det nu også kunne passe... Og ganske rigtigt!! 2 stks i undermunden ;-) de er lige dukket frem, så man kan mærke spidserne :-) og vi har intet kunnet mærke på ham.... Dejligt!!Jeg er en stolt mor :-)

Gud hvor er du genial. Det var da skidesmart med den teske. Felix bliver så sur på mig når jeg (for 117. gang) vil mærke eller kigge på hans gummer! - som stadig er tandløse..

Tilykke med bisserne, og dejligt at det gik så nemt!

Anmeld

3. oktober 2011

_-Kathrine-_

AnneBJ skriver:

Gud hvor er du genial. Det var da skidesmart med den teske. Felix bliver så sur på mig når jeg (for 117. gang) vil mærke eller kigge på hans gummer! - som stadig er tandløse..

Tilykke med bisserne, og dejligt at det gik så nemt!

Mange tak !! Haha... Det var noget min kloge mor havde forslået mig at gøre :-) jeg kan heller ikke rigtig få lov til at putte fingrene ind i hans mund - det har jeg også gjort rigtig meget i løbet af de sidste par måneder :-)

Anmeld

6. oktober 2011

Sofia

Ihh hvor ville jeg også bare være stolt hvis jeg var dig!

Anmeld

6. oktober 2011

_-Kathrine-_

Sofia skriver:

Ihh hvor ville jeg også bare være stolt hvis jeg var dig!

Jaaaa :-) det ser bare så sødt ud når han smiler :-)

Anmeld

7. oktober 2011

Rødhætte

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor sødt! Glæder mig også til William får tænder.. Det ser så sødt ud..

Anmeld

9. oktober 2011

Malonde1985

Årh , men de dukker vel op snart :-)

Anmeld

10. oktober 2011

Mettemus

Tillykke med bisserne! Det ser så sødt ud . Dejligt ham har taget det så pænt. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.