Min søn på 15 mdr. vågner op til flere gange om natten hver EVIG ENESTE NAT og græder hysterisk......... intet jeg kan gøre hjælper, det hjælper ik engang vi har taget ham ind til os, han er blevet tjekket i hoved og røv af lægen og intet synes at være galt.
Hvis jeg overhovedet kan, er den eneste måde at trøste ham på at gå rundt med ham på skulderen og vugge kraftigt. og jeg kan bare ik mer. er gravid i 8 måned og har den sygeste bækkenløsning, jeg kan ingenting om dagen fordi jeg vader rundt med ham om natten, og det er blevet så slemt nu, at jeg kan mærke jeg bliver sur når han vågner om natten, og hvis jeg siger hårdt til ham at nu skal han altså stoppe stopper han os lidt, men ikke helt.
å
, jeg kan bar ik hænge sammen mere ku tude hele tiden, nu har jeg snart levet med det her natteroderi i 1½ år, og kan bare ik holde til det når jeg er gravid, og hvad så når baby kommer? ¨åh gud tør slet ikk tænke på det.
far hjælper ikke særlig meget, om natten da han jo går på arbejde hvilket os er fair nok, samt lillemanden går HELT AMOK hvis far prøver....
Hvorfor er der ikke noget hjælp at hente nogen steder???? Hvorfor er de eneste råd man kan få at finde en sutteklud puttebamse, bla bla bla.....
Undskyld piger, havde bare brug for at komme ud med det og aner virkelig ik hvad jeg skal gøre... for føler bare ik jeg kan holde ud mere, og føler mig virkelig som en skod mor, for det er jo ikke hans skyld....
og han må ha det værre end mig den lille stakkel. og jeg skal have ham hjemme fra om to uger, pga vi ik har råd til dagpleje, ejjj det går da helt galt..... 
Anmeld