Jubbiiii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Testede positivt for 1 uge siden, og jeg regner med at være 6 uger henne ca. Har haft en noget ustabil cyklus, så er lidt usikker.

Det er første gang jeg er gravid, men puuhhh hvor er jeg nervøs for om det bliver derinde

I nat vågnede jeg med meget stærke smerter i maven, nærmest en brændende fornemmelse, men har heldigvis ikke blødt, er det normalt at få disse smerter? De varede i 5 minutter ca...

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

1012lmp

Det er meget normalt at have diverse smerter i starten

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Det er meget normalt at have diverse smerter i starten

Tusind tak for dit svar, ja det er jo helt nyt, så hver anderledes fornemmelse kan give bekymringer for mig

Jeg skal til lægen om 1 uge så det håber jeg da også kan få mig til at slappe lidt af

Anmeld

3. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar, ja det er jo helt nyt, så hver anderledes fornemmelse kan give bekymringer for mig

Jeg skal til lægen om 1 uge så det håber jeg da også kan få mig til at slappe lidt af

Hehe jeg synes nu aldrig man slapper helt af... man er hele tiden nervøs for at der skal ske et eller andet...

men smerterne kan skyldes f.eks. at livmoderen udvider sig og smerterne kommer også senere som ligament smerter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.